Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 september 2015

Av Lisa - 16 september 2015 23:35

Drick kaffe kl. 19?

Inte särskilt smart alls.
Ligger klarvaken å funderar istället för å somna.
Att jag aldrig lär mej alltså...!

Av Lisa - 16 september 2015 19:05

Äter goda kakor å spanar smink. ;)

Å utvecklar ha-begär för saker jag inte visst jag behövde! :)

Av Lisa - 16 september 2015 15:39

Tar den där välbehövliga komma-hem-efter-jobb-å-hämtningspausen här innan det är dags å ordna middag.

Den blir inte lång i dag känner jag, för Leo sitter jämte å kollar på Fåret Shaun, å i den serien mina vänner, består bara "talet" av diverse, mycket tröttsamma, djurläten..!
*vettskrämd emoji*

Fattar inte hur man kan tycka det är bra?! :P

I vilket fall.
Arbetsdagen gick i en rasande fart å jag får skämmas som "vuxit ur" min baddräkt så pass under semestern att jag till å med förträngt dess existens å lämnat den kvar hemma...
*emojiapan som håller för ögonen*

Vet inte vad jag ska ta mej till med de där extra obekväma kilona faktiskt.
Det är ett klart faktum att det inte funkar med enbart träning för min del(kan träna dagligen, å ändå inte bli varken smalare eller annat. :()men det här med vardagsmat känns oinspirerande som det är(nu igen ja! :/) så att göra några förändringar där känns så krångligt.
Något måste jag dock göra. Men karaktären har gått å gömt sej nånstans vad det verkar så jag får ha lite betänketid till där..

I kväll ska jag som sagt en sväng till Anna å kolla smink(alternativt springa å gömma mej i nått hörn med Alice. :P)

Å vet ni?
I morron är jag å barnen lediga! :)
Både skolan å förskolan har studiedag, så jag passade på att plocka ut lite komp. :D
Hurra för bonustid! ;)

Nu ska jag laga lite (bön)pasta cabronada/med tomatsås.

Vi hörs om en stund! ;)

Av Lisa - 16 september 2015 07:04

Halvvägs in i den här veckan också.
Shit vad tiden går alltså.:)

Onsdag ja.
Jobb först. Förståss! ;)

Sen i kväll ska jag till Anna å spana in makeup-nyheter från Mary Kay. ;)

Vad ska ni hitta på denna lill-lördag? ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards