Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 24 september 2015

Hej hej.

Av Lisa - 24 september 2015 16:16

VARFÖR kan inte bara den här bloggportalen uppdatera appen så det går å använda emojis i inlägg?!?
Belive me, jag har mailat..!

I vilket fall, hade det funnits hade här varit två vinkande händer. ;)

En (litet) gäng blommor fick följa med hem från stan.
Jag har inte ens vågat kolla om vi har jord till dem ännu dock. :P

Jojjomensan.
Här drog vi till stan så fort barnen var hämtade.
Huvudsyftet var presentshopping å vi lyckades åtminstone införskaffa 1 av 4...! :P
Å så köpte Viggo en present som inte stod på listan, helt spontant å helt självvald(för mina pengar dock. :P) till sin flickvän. :D

Jag slog dessutom slag i saken å köpte klänningen jag känt på säkert 5 gånger nu.

Tänkt den till dopet på lördag, men är lite tveksam om den sitter bra..?
Kan va så att jag behöver...
hrmm... en rymligare?


Förälskade mej i en annan klänning också, på BikBok, men de pengarna sparade vi in då den inte fanns i min storlek...

Men visst var den söt? :)

Ett snabbt stopp på CG hann vi också med, å tro det eller ej, men det var först där det började spåra ut en aning.
Inte så trivsamt när hela affären glor efter ens galna ungar, men man får va nöjd överlag ändå. ;)

Nu ska jag börja med middagen.
Det blir lax å romsås. Å någon kall pastasallad som Viggo hade recept med hem från skolan på som tillbehör. ;)

Kvällens schema har stuvats om så det blir lite klädparty i stället för cirkelträning för min del. :P
Får träna något annat helt enkelt. ;)
(Jo. Varje dag denna veckan!)

Vi hörs senare.
Kram å hej! ;)

 
 
Ingen bild

Fredrik

24 september 2015 18:49

Hej
Vi tittar på det nu när vi håller på att bygga en ny app. Problemet är att de emojis som man har i telefonen inte finns som standard på en vanlig dator. Så dina emojis kommer bara synas om man läser bloggen i mobilen, vilket inte blir så bra.

Lisa

24 september 2015 19:36

Heeeeja heeeeja! *håller tummarna*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards