Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 september 2015

Av Lisa - 29 september 2015 22:59

Roligare än så blir jag inte i dag! :)

Sov gott! ;)

Av Lisa - 29 september 2015 15:25

Denna sabla huvudvärk alltså.

Den dagliga dosen Ipren är intagen, å jag hoppas den verkar fort.
Jag måste ta tag i det här med provtagning i veckan.
Det är liksom inte hållbart att inte kolla upp alla orsaker till den ständiga tröttheten å just huvudvärken.

Anyway.
Det blev som ni vet lite väl drastiska ändringar av dagsplaner för min smak även fast jag fann mej fort å det varit superskoj hade ju minst en dags varsel inte varit helt fel. :)
Jag behöll åtminstone min ordinarie arbetstid(som sen ändras from nästa vecka.) så Leos hett efterlängtade lekdejt kunde bli av. ;)
Huset kryllar av ungar här, för Viggo har med sej en kompis hem även han. ;)

Jag tankar lite energi i form av frisk luft på altanen å hoppas huvudet lugnat sej innan jag ska ställa mej å grädda våfflor till klanen. ;)

I kväll ska jag dubbel HIITa en sväng innan vi parkerar oss i soffan å knarkar intriger på Pearsson Hardmans kontor. ;)
(Snälla säg att det inte är fotboll..?!)

Hur har er dag varit? ;)

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Vardag · Viggo · Vänner
Av Lisa - 29 september 2015 12:56

Tjugo i åtta ringde mobilen precis innan vi skulle stega in på förskolan med Leo.
Ren tur att jag inte lämnat den i bilen, som jag brukar...!

I vilket fall.
Tydligen behövdes jag i stan(på panik-intro?!) så det blev till å åka dit å jobba.
På vad som kommer bli min tisdagsarbestplats framöver.
;)

Ingen kan säga att jag inte är flexibel i allafall. :P

Blir lite matt av kaosen, men jag har kul. ;)

Hörs hemma sen! ;)

Jobb · Lisa · Vardag
Av Lisa - 29 september 2015 07:09

*vink vink*

Lite jobb.
Lite mat-shopping.
Lite träning.

Så ser planerna ut! ;)

Låt oss möta denna sista tisdag i september! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards