Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under september 2015

Av Lisa - 27 september 2015 08:34

En enda dag i veckan bara ska jag sitta ner genom en hel kopp kaffe! ;)
Söndagar är den dagen! :P

Jag vaknade väl inte precis så långsamt å harmoniskt som jag fantiserat om vid varje klockringning under veckan, men jag steg åtminstone inte upp förrän åtta. :)

Barnen inledde tydligen en ny tradition förra söndagen som innebär att de ska frukost framför tv:n i källaren. Då gick det bra, å vi ger det en chans även denna veckan. ;)

Planerna för dagen är en dejt i löparspåret med Stina å Daniel(Appråpå traditioner. :P) men i övrigt har vi inte planerat något specifikt. ;)

En lugn söndagslunk blir det helt enkelt i trevligt sällskap(varje dag, hela helgen var det ja!). ;)

Gomorron på er!
Ha en fin dag! ;)

Av Lisa - 26 september 2015 19:38

Lite kaosig, men ändå söt bild från kyrkan! ;)

Ett trivsamt dop måste jag(som anigens kyrkofientlig) säga.
Smårolig präst som verkligen försökte ha kul på jobbet å fin sång. ;)

Efter dopet bjöds det på god mat i Bruksgården å vi tack så hemskt mycket för vi fick va med. ;)

Nu har vi kört i från kalaset, men i stället för å köra raka spåret hem sammanstrålade vi med Stina å Co hemma hos Daniel å lördagsmyser! ;)

Tittar på lite film å spelar lite spel å bara chillar! ;)

Hoppas ni haft en bra dag! ;)

Av Lisa - 26 september 2015 12:44

Det blev den spräckliga klänningen ändå.
Med en jacka som trollar bort det värsta av "sid-fluffet".
;)

Håll tummarna för att det finns parkering, annars finns risken att vi stormar in i kyrkan sist av alla.

Av Lisa - 26 september 2015 10:53

Jag lovade ju å visa vad vi köpte till Stina.

Inte särskilt rättvis bild, men lite ser ni.
Å jag kan lova att cellofanet var betydligt vackrare innan Leo bar den till bilen.

Jag förälskade mej i ett litet träd i en grå kruka med, som jag kanske måste in å köpa åt mej själv innan helgen är slut här. ;)

Flora & design var butiken. ;)

Jag har hämtat bilen å handlat å pausar en snabbis innan jag ska plantera om mina höst-blommor å grilla lite lunch-korvar innan det är kalasdags här. ;)

Man hinner en hel massa när man stiger upp tidigt å vilket magiskt väder det är i dag! ;)

Härligt med helg överlag tycker ni inte?

Av Lisa - 26 september 2015 07:43

Regnbågar alltså.
Jag älska dom.
Måste stå i regnet å titta.
Å sånna här, hela å skarpa, det är nån slags magisk känsla över dem!

Vi hade en prima firarkväll.
Med en massa gott å en massa skratt! :)

Planerna för denna dagen är också festliga.
Dop/30årskalas för Astrid å Snoff.
Klockan ett ska vi va i kyrkan.
;)

Men först har Viggo fotbollsträning å jag ska promenera upp å hämta vår bil å köra till Ica å införskaffa jord å lite smått å gott till morrondagens frukost! ;)

Nu ska vi raffsa i hop något att äta av det som finns hemma här.
Ha en fin dag! ;)

Av Lisa - 25 september 2015 21:37

Fredags-feelingen! <3

Av Lisa - 25 september 2015 20:40

Hipp hipp hurra! :)

Av Lisa - 25 september 2015 16:05

Yoga tidigt i morse.

Å CT nu. ;)

Det är sånt man får va nöjd med i det fullspäckade livet. ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards