Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Lisa - 4 oktober 2015 22:00

Jo jag är tröttast i världen.

Men ett sista avsnitt av suits för kvällen orkar jag innan vi säger hejdå till ännu en helg.

Avkoppling utan sömn när den är som bäst! ;)

Av Lisa - 4 oktober 2015 17:57

Vanlig hederlig fredags-tacos, på fel dag. ;)

Passar ypperligt när man inte har ork å laga någon mer avancerad mat. ;)

En mangosalsa å lite picklad lök var det mest ansträngande jag kunde uppbringa. ;)

Men det är helt okej.
Å gott också.
Även fast jag helst av allt haft energi till något mer spännande...

Av Lisa - 4 oktober 2015 13:40

Jag älskade den ljusa versionen av mitt hår.
Men för att hålla sej snyggt blond krävs ett engagemang som jag inte har. ;)

Så.
Back to Brown fick det bli.
Lite tråkigare.
Lite mer vardag.

Men vem vet...
Kanske gör det blonda comeback i framtiden? ;)

Av Lisa - 4 oktober 2015 12:32

 

 

 

[Bild]

Jajjamensan.
Samma ap-tråkiga tid som alltid.
Men ändå.
En dryg halvtimme ute i höstsolen å dagens motion. ;)

Det får vi leva på! ;)

Av Lisa - 4 oktober 2015 09:56

En styck stor son har återvänt från Svängsta. <3

Söndagen här.
Tröttheten, som bäst kan beskrivas som en konstant bakfylla, hänger i trots helt okej nattsömn å sovmorron.
Måtte det finns hjälp å få, annars får jag lägga hela nästa lön på vitaminer å energidryck.
Det sistnämnda har jag aldrig druckit i hela mitt liv, å det känns som det definierar desperationen, att jag överväger att testa det vid 30årsålder...

Nog ältat om det.
Men har ni mirakelkurer eller tips eller vad som helst är jag tacksam för allt.

Söndagen innebär som alltid att veckans löprunda ska göras.
Jag hoppas få med mej Stina till nytorpet, men om jag misslyckas tar jag mej dit ensam.
Jag har gett upp det här med asfaltsspringandet, å det innebär tradigt nog, att jag bara hinner med just denna enda söndagsrundan på en vecka.

Kommunen påstår att slingan är upplyst även om mornarna, men enligt mina källor är det galet mörkt i skogen innan det ljusnat å om kvällarna vågar jag som sagt inte mej ut ensam i skogen i mörkret.
Alternativ löpband på gymmet i byn är under övervägande, men jag vet inte om det är tillräckligt ekonomiskt...
Vi får se hur det blir.
I dag blir det skog som sagt! ;)

Söndagen ska för övrigt spenderas med hemmahäng å kalas i Mörrum å i kväll hoppas jag vi kan rebunda lite med min seriekärlek å bara relaxa som avslutning på helgen. ;)

Hoppas ni får en bra dag så hörs vi! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards