Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under oktober 2015

Av Lisa - 11 oktober 2015 09:10

IPaden har många användningsområden. ;)

Ska snart kränga räkmacka till frukost(fördelen med å äta räkor dagen innan. :P) å planerna för dagen är att vistas ute så mycket som möjligt.
;)

Jag är lite sugen på det här:

Söndagar innebär ju i regel nytorpet med så vi får se vad vi hinner. ;)

En ledig dag har vi framför oss i allafall.
Med hela familjen samlad. ;)

Av Lisa - 10 oktober 2015 19:37

Räkfrossa.

Snickerskladdkaka.

Vi kommer inte behöva äta på mycket länge! ;)

Av Lisa - 10 oktober 2015 15:22

Det är troligtvis bara en person i hela världen som kräver ett foto av sina skor på Ica. :P

Vi chillar mest i dag vi.
Bakar snickers-kladdkaka(Stina å Leo), leker på lekplatsen(mamma å barnen), planerar middagen å sånt allmänt behagligt. ;)

Vi har faktiskt planerat om å ska äta räkor i stället för soppa.
Med Västerbottenpaj å aioli å lite annat smått å gott! ;)

Sömnbristen till trots så känner jag mej inte helt utmattad i dag heller, å det är ren njutning faktiskt. ;)

Ja ni hör ju.
En bättre lördag är vad vi har. :D
(Även fast i allafall jag börjar längta efter Martin nu. :P)

Av Lisa - 10 oktober 2015 12:06

Ett barn åkte på kalas å det andra blev lånat av mostern.
Då passade jag på att ta mej ut i spåret! ;)

Ap-långsamt å hälften så långt som jag "brukar" men ändå en seger då hjärnan besegrade latheten å det blev två varv av samma strecka! ;)

Sen att ena höften krånglar mer än benhinnorna just nu det väljer jag att strunta i lite till. :P

Av Lisa - 10 oktober 2015 09:25

Precis på minuten när det var dags å stiga upp smsade Martin att Viggos träning var inställd.
Tack för det kände jag å sov "nattens" bästa sömn i 45 minuter till. ;)

Vad lack jag är på dessa envisa sömnrubbningar.
Jag är liksom extremtrött även bär jag sover bra, men det har jag nästan glömt hur det är å göra.
Är uppe i ganska många veckor av nattsuddande nu.

I vilket fall, "sovmorron" blev det, å ingen är tacksammare än jag. ;)
Eller ja, barnen verkar va minst lika tacksamma förresten, för de har inte ens stift upp än.
(Nä ingen sover såklart. :P)

I dag är ju då Martin(å pappa) på sin Tysklands resa å vi ska helt enligt tradition bjuda mamma å Stina på soppa(som Martin inte lärt sej uppskatta!). ;)

Leo ska på kalas klockan 11 å jag har lovat att Livia med ska få åka, men det är faktiskt dagens enda måste! ;)

Möjligen bara att utrymma Legoland från vardagsrummet. Men det ska väl gå ganska fort! ;)

Ha en bra lördag alla.
Kram å hej så länge! ;)

Av Lisa - 9 oktober 2015 21:37

Förståss.
I hemlighet hade vi planerat i hop med Anna att vi skulle följa med dem ut i kväll å fira årsdag. ;)
Väldigt romantiskt som ni hör. :P

Vi var på "nya" Rex salonger.
Mycket bra mat tyckte vi alla. ;)

Hann inte med å fota min fyllda lövbiff då jag var lite för hungrig där, men som ni ser fick man fulla vinglas! ;)

Vi tog bussen både dit å hem å det funkade prima faktiskt.
(Även fast vi väntade i 20 minuter på ditvägen. :P)

Kom hem för en kvart sen(lagom för oss kroniskt trötta! :P) å ska chilla lite å sen blir det bädden.

Kram å trevlig helg!

Av Lisa - 9 oktober 2015 19:36

Vi har det mycket trivsamt måste jag säga! ;)

Av Lisa - 9 oktober 2015 18:02

En busstur å resturang med Anna å Jimmie! :)

Allt för å fira Loorentz årsdag! ;P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards