Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 januari 2016

Av Lisa - 2 januari 2016 23:00

Tre avsnitt kvar! ;)

Så spännande nu!

Av Lisa - 2 januari 2016 18:31

Om ni inte har någon inspiration eller lust å göra några större utsvävningar kan jag varmt rekommendera att ni lånar en bebis ett par timmar.
;)
De tenderar nämligen att ta över hela ens värld å får den fullaste av fokusar när man är så pass ovan som jag numera är. ;)

Något som inte rekommenderas är däremot att titta inom sitt föräldrarhem när modern har rensat nonstop i två dagar.
Jag blev pålastad en massa gamla foton å annat bråte som jag i min tur måste rensa ibland(bilder från gamla klassresor?! Vem vill ha sånt?!).
Precis som här inte finns nog med grejer å sortera redan?! :P



Förrutom att ha hängt med Alice å sagt hej till M å P har jag faktiskt varit på gymmet å tränat lite å så har vi ätit tacos. ;)

Tycker mest det känns som söndag.
Grymt skönt att det inte är det måste jag säga! ;)

Tänker fortsätta dagen i slö-andan å spela lite tv-spel med Viggo å sen se så många SoA som möjligt när barnen somnat! ;)

Kram å hej! ;)

Av Lisa - 2 januari 2016 12:02

Fick sällskap av favorit-bebisen en stund medan hennes mor gör stan! :)

Av Lisa - 2 januari 2016 10:58

Jag hade hoppats att den där
nytt år - nya möjligheter-peppen skulle infinna sej efter god natts sömn.

Att jag skulle vakna i dag å studsa ur sängen å börja skriva listor, planera å rensa å sortera.

Smida storslagna planer för 2016 med sällan skådad entusiasm.

Tji fick jag.
Känner mej mest trött faktiskt.
Å ganska omotiverad till allt utom möjligen å träna då.

Som jag ser det finns det därför två val i dag.
Antigen tvingar jag fram motivationen eller skiter jag i allt vad prestation å förbättring heter i ytterligare en dag.

Jag väljer, min stressade personlighet till trots alternativ nummer två.

Vilar från mej själv en aning å hoppas vakna med den där motivationen i morron i stället! ;)


Vad gör ni dag?
Taggar nya året med projekt eller vila? ;)

Hur ser era planer för året ut? ;)


(En kommentar tar bara 1 minut i anspråk som ni vet. :P <3)


Av Lisa - 2 januari 2016 09:47

Vaknade faktiskt inte till på allvar förrän kvart över nio..?! :P

Orkade som genom ett under(eller möjligen lite besatthet.) se ett SoA avsnitt efter Beck-filmen å kom i säng senare än vad som var planen så jag var väl fortfarande trött. ;)

Bra säsong den här sista ändå.
Även fast jag tycker våldet är lite tjatigt.
Spännande är det. Å jag hoppas vi hinner ett gäng avsnitt i kväll med! ;)


Lördag.
En något rastlös familj å inga planer.
Kan sluta lite hursomhelst det! ;)
Jag blundar för "stressen"(dvs Martin som redan har jeans å känns påväg nånstans..!) å tänker ta det som det kommer! ;)

Nu få det bli frukost! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards