Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 januari 2016

Av Lisa - 4 januari 2016 21:18

Jahapp.
Det blev 4 km på bandet nu i kväll.
På prick 25 minuter.

Jag tyckte det var nästintill olidligt redan efter 1,5km, men jag gjorde det jag bestämt mej för så jag är nöjd! :D

Det var för övrigt mer folk än nånsin på Motiva, som sej bör så här första måndagen efter nyår. ;)

Innan gymmet var jag hos mamma å pappa å hämtade min julklapp som de bytt i dag. ;)

Dom laddas just nu så jag kunde inte prova dom i dag, men jag hoppas jag kan vänja med vid on-ears, åtminstone när jag styrketränar. ;)

Håller tummarna för att de inte strular heller utan bara funkar när de är färdigladdade! ;)


Jag var förresten en runda på bibblan efter jobbet å kan svara på min egen fråga om varför man aldrig är där.
Vårt nya bibliotek sög ju rent ut sagt jämfört med innan.
Blev riktigt besviken. Hittade nada å ingenting.
Får försöka kolla asarum i stället, eller bara köpa böckerna jag vill ha framöver, åtminstone tills stadsbiblioteket flyttar näst...



Denna veckan ska vi haka på http://forvaringsdrottningen.com i hennes rensa/organisera-utmaning. ;)

Martin å jag ska sammanställa våra listor nu strax. ;)
Ska bli spännande å se vart det leder. ;)
Haka på ni också vettja! ;)

Nu ska jag se vad det blir för ny serie här. Netflix here i come! ;)
(Tänk att jag köpte allt på box innan?!)

Tack för era kommentarer!
Jag blir superglad för dem alla! <3

Kram å gonatt på er! ;)

Av Lisa - 4 januari 2016 16:29

Hemma igen efter en anigens långsam arbetsdag.
Vi var bara två där i dag å tiden gick väl sakta ett tag.
Det mest dramatiska som hänt är att jag tappade min nyckel i toastolen. ;P


Hemma blir det knappast mycket mer action.

Vi ska äta lite räkmackor å så ska jag till gymmet å springa lite tänkte jag! ;)

Så får jag väl försöka starta upp min dator, forska vidare om matkassarna(vill fortfarande vet era favoriter?!) å kolla igenom netflix på jakt efter ny(eller gammal) verklighetsflykt! ;)

Vad händer hos er i dag? ;P

Av Lisa - 4 januari 2016 08:26

Ni vet ju att jag jämt krigar mot extrakilon å energibrist.
Jag vet att jag mår bäst utan gluten(helst vetemjöl) å socker.
Men ända sen semestern har jag kört fast.
Inte orkat anstränga mitt nersatta psyke med större förändringar.
Men nu.
Nytt år.
Medicin å mera ork.

Jag planerar inte någon regelrätt lchf, långt i från, men just gluten å socker vill jag undvika i mesta möjliga mån.
Å så önskar jag att vi kunde äta lite mer vegetariskt.

Jag tänkte svänga inom biblioteket när jag slutat(varför är man så dålig på å låna böcker?) å se vad jag kan finna för inspo.

Är sugen på å köpa något nytt med.

Har trånat efter denna länge:

http://www.adlibris.com/se/bok/good-food-glutenfritt-gott-och-mycket-gront-med-kristin-9789173630719


Gillar ni hälsoböcker?
Ge mej era bästa tips på kokböcker eller träningsböcker eller självhjälpsböcker! :D

Tack på förhand! ;)

Av Lisa - 4 januari 2016 07:22

Är ensam vaken i huset här denna måndagsmorron.

Det känns förståss himla onödigt å gå å jobba i dag, men vad gör man?

Har två dagar nu bara innan jag är ledig igen på onsdag å sen har jag semester på fredag sen gammalt så veckan bli mycket lugn. :D

Sitter här å funderar om vi inte skulle haft matkasse ändå?
Inte CityGross utan någon annan å kanske bara varannan vecka så jag inte bli så lack?

Vad säger ni?
Har ni testat någon annan än CG?
För å nackdelar med just den?

Ha en bra dag nu.
Vi hörs senare! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards