Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 januari 2016

Av Lisa - 6 januari 2016 20:41

Viggo'n lärde sej inte bara att sy tygpåsar hos mormorn i går.
Han kan numera virka också. <3


Hela familjen Loorentz kom med för å hämta Maja.
Bra så jag fick gosa lite med Alicen å så vi kunde planera för vår resa.
Planera å planera förresten.
Jag å Martin säger "såhär brukar vi göra" å Anna å Jimmie säger "ja ja".
*emojiapan som håller för ögonen*

Barnen lekte som tokar här å de pallade det efter dagens bad tycker jag bådar gott för när vi ska bada nonstop å leva inpå varandra i tre dygn. :)

Det ska verkligen bli kul å åka i väg.
:D


Känner mej ganska sliten det ska medges men det har verkligen varit en trivsam dag! ;)

Nu ska jag spela lite mario å invänta slutet på Martins fotbollsmatch så vi kan ta ett serie-span! ;)

Kram å hej på er.
Vi ses i morron. ;)

Av Lisa - 6 januari 2016 17:00

Jojjomensan!
Bad-utflykt till Tingsryd blev det.
Tillsammans med Jimmie å tjejerna Loorentz som en liten uppvärmning inför Lalandia! :)
Jag gillar det badet, å särskilt den varma bassängen! ;)
Barnen trivdes å hade kul å Maja följde med oss hem nu med! ;)

Jag trodde att det skulle va allmänt tjurigt faktiskt, med tanke på att de borde va både dödströtta(det blir åtminstone jag av badhus. ;)) å utsvultna, men de bara försvann in på Viggos rum å leker med lego! <3
Att dom ska bli åtta i år alltså?
Det är ju inte klokt.
Hoppas de förblir vänner! ;)

H&M-katalogen.
Fortfarande alltid lite speciell. <3




Jag tänker faktiskt inte träna i kväll utan kör veckans träningsfria dag i dag! ;)
Minst 5 dagars träning i veckan är min målsättning å de allra flesta veckor blir det faktiskt 6 gånger! ;)
Synd att det inte syns på mej bara(det här med badhus å baddräkt är en story för sej! :/) men det gör åtminstone gott för psyket! ;)

Nu ska jag laga tacos å kela lite med Martin som är hemma igen å sen försöka ta mej runt firefox spärr å ladda ner photoscape å sen kan jag seriös-blogga från datorn igen! ;)
Bra va?

Vi hörs senare. ;)
Puss å kram! ;)

Av Lisa - 6 januari 2016 10:42

Kolla kolla..! ;)

Jag har lyckats ansluta min dator till vårt wi-fi OCH laddat hem en ny webbläsare! ;)

Min startsträcka var ganska så lång, men nu är jag på G här! ;)

(Sen att jag kört fast lite i nästa nerladdning kan vi ignorera lite tycker jag. :P)

Av Lisa - 6 januari 2016 09:46

Hörde jag leeedigt? ;)

Har tassat upp å satt mej i favvo-fåtöljen med kaffet i högsta hugg! ;)

Jag somnade direkt när jag släckte i går å har sovit prima måste jag säga! ;)

Vi ska strax äta vår frukost å sen ska vi på en liten bad-utflykt med familjen Loorentz! ;)

Jag har alltså inte precis tid att sitta här å skräpa. :P

Ville mest bara säga gomorron! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards