Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 januari 2016

Av Lisa - 9 januari 2016 20:36

Är äntligen hemma efter en högst obehaglig hemresa från hasslö.
Såg en avåkning å en bil som kvaddat mitträcket samt mötte två ambulanser med blåljus(plus en avåkning på vägen dit med..!).
Hu.
Ge er inte ut på vägarna i kväll om ni inte absolut måste.

Började känna mej dassig redan på vägen dit.
Morlande dov huvudvärk å illamående å det håller i sej än.
Är trött å illa till mods.

Mycket roligare än så känner jag mej inte i kväll tyvärr..

Men vi hörs i morron. ;)

Av Lisa - 9 januari 2016 14:34

Jag å Martin å Viggo har varit i pulkabacken en runda å kom just in.
Ganska så kyligt men lagom en stund å skönt att va ute. ;)

Dagens plan har följts för övrigt.
Jag har tränat å måste verkligen hylla Motiva för de öppnade gym i asarum.
Jag älskar det.
Både själva gymmet å närheten dit å allt som själva träningen ger mej. ;)

Lagom med folk är det också(lite mer nu i januari. :P) så till å med en klenis som jag vågar sej fram å styrketräna(fria vikter å diverse redskap, maskiner är inte min grej.).
:D

Om ni funderar på att ha träningstart som nyårslöfte så säger jag: hell yeah!
Man har igen det alla gånger! ;)


Leo är ju då på bio-dejt med Stina å jag ska strax rota fram något kalaslämpligt ur garderoben å sminka mej å så där.

Vi hörs från soffan sen i kväll igen.
Kram å hej! ;)

Av Lisa - 9 januari 2016 09:12

Leo å jag lördagsmyser! ;)

Lugnet la sej efter att de andra två begett sej till fotbollen.
Det kostar på att vänja sej tillbaka till rutiner efter ett långt lov uppenbarligen för humöret var inte precis på top på någon av de där blonda dubbelgångarna. ;)


Lördag ja.
Ganska lugn förmiddag tänker jag mej. Nästsista lediga dagen.
Det gäller å tanka energi till max inför kommande fullvecka. ;P

Så.

Lite mer kaffe framför Nyhetsmorron.
Lite pulka å lite träning för mej när de andra kommer hem. ;)

Leo ska inkassera en födelsedagspresent som innebär bio med mostern framåt eftermiddagen. ;)
De ska se den goda dinosaurien å ha det mysigt! ;)

Sen direkt efter det ska vi till hasslö på kalas för Hanna.

Det var lördagsplanerna det.
Nu blir det frukost. ;)

Hörs sen! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards