Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 januari 2016

Av Lisa - 10 januari 2016 20:32

Vi fick underbar mat av Stina å Daniel.
Lax å pannacotta! ;)

Sista kvällen på jullovet.
Ganska välkommet måste jag säg då våra barn går varandra på nerverna konstant efter dessa 3 lediga veckor som de spenderat typ non-stop tillsammans.

Jag hade förståss gladeligen varit hemma flera veckor till, men är ändå redo för den fullvecka som väntar! ;)

Veckan innehåller förrutom skolstarten också pingis för Viggo som i morron, ett välkommet besök av en lillebror, Stinas födelsedag å en fullspäckad helg.

Jag har inga större planer på att hinna eller orka så mycket mer än den vanliga träningen å sånt, men siktar in mej på att genomföra veckans organiserings-uppdrag med: http://forvaringsdrottningen.com/2016/01/09/uppdrag-vecka-2-rensa-i-koksskapen/

Mycket passande för mjukstart för min del då jag faktiskt städade ett par skåp precis innan jul! ;)


Nu ska vi ge oss i kast med vår senaste serie här.

Lättsamt(efter första avsnittet i allafall) å med hela 6 säsonger(alla?) på netflix. ;)


Ha en bra kväll.
Vi hörs i morron! ;)

Av Lisa - 10 januari 2016 15:39

Det gick riktigt bra å åka i dag! ;)
Både Viggo å Leo tyckte det var roligt å kämpade på för glatta livet! ;)

Nu ska vi bli bjudna på lax hos Stina.
Prima söndag alltså! ;)

Av Lisa - 10 januari 2016 13:47

Dags å utnyttja det sista av jullovet! ;)

Middag med Stina å Daniel å en tur till rinken får det bli innan jag första ska ägna en stund åt att planera veckan(allt för å kunna släppa stressen!) å sen koppla av med vår senaste serie. ;P

Vi hörs igen!
Kram! ;)

Av Lisa - 10 januari 2016 09:15

Känner mej lite dyster.

Hoppas lite frukost å kaffe kan råda bot på de negativa känslorna å om inte det funkar ska bara göra roliga saker i dag.

Åka skrillor å äta söndagsmiddag hos Stina tex. ;)

Där i mellan ska jag försöka känna efter å prioritera rätt.


Hoppas ni får en fin dag.

Kram å hej på en stund! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards