Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 januari 2016

Av Lisa - 11 januari 2016 21:07

Jag tränade inte alls i går.
Tiden räckte inte till det också.
Det låter helt galet min i dag hade jag nästan abstinens.

Bara längtade efter att få sätta på lurarna med min musik å bara koppla bort allt annat å låta benen gå.

(Om nån undrar varför jag envisas med att ta bilder på löpbandadisplayen är det för att kunna hålla reda på å jämföra mina tider. Det där med å hålla siffror i huvudet är nämligen inte min grej... :P)


Det var verkligen härligt.
Å plågsamt också förståss.
Men mest skönt.

Nästa gång jag bara ska springa ska jag sikta längre å förhoppningsvis ha lärt mej höja volymen på mina lurar. :P



Trots både träning å Ipren har jag huvudvärk i kväll.
Så.
Det får va nog med mobilen nu å i stället ett försök till lite tv-titt(somna innan elva är stört omöjligt nuförtiden.).
I morron ska Leo äntligen tillbaka till förskolan(han har frågat sen julafton i princip. Viggo inte en gång efter skolan. :P) å jag ska satsa på å cykla till jobb. ;) (jag är liiiiite lat på morronen dock...)

Ha en fortsatt bra kväll.
Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 11 januari 2016 18:02

Hänger i fåtöljerna med den här galningen...! ;)

^
I
I
I

Gjort ny header till bloggen.
Förberett bloggandet inför veckan å planerat å grejat med inlägg å sånt. ;)
(jo, jag är väldans seriös nuförtiden. :P).

Å nu ska vi spela tv-spel(Leo har förberett sej genom å kolla mario-filmer på youtube. :P) å när de andra två kommer från pingisen är det jag som sticker å springer en stund! ;)

Måndagar.
Jag klarar dem hyfsat numera! ;)

Av Lisa - 11 januari 2016 14:43

För det mesta älskar jag att bo i den lilla stad som är vår.
Men utbudet eller snarare bristen på utbud av vettiga restauranger är bara för sorgligt.
(Vi hade väl inte dött av ett biltema eller stadium eller bodyshop heller...)

På lördag ska barnen till Malmö å inkassera sin Disney on ice-julklapp så jag å Martin har chansen till lite tid på tu man hand.
(Känner jag den rastlösa dåren rätt har han säkert planerat upp hela dagen dock...!)

Det hade varit ganska trevligt att gå ut å äta då tänkte jag.
Passa på liksom.
Att sitta ner.
Prata.

Kanske hänga med Stina å Daniel utan att två små lägger beslag på sin moster. :P


Frågan är om det ens är värt å fundera på?
Om ni skulle ut å äta, vart hade ni gått då?

Jag är barnsligt förtjust i Brasseriets pizza, men han med celiaki ska ju helst med kunna njuta lite. :P

Av Lisa - 11 januari 2016 10:30

Det har väl inte undgått någon att vi ska åka till Lalandia i Rödby sista helgen i januari.

Om det skulle va så kan jag meddela att barnen fick denna trip i gemensam julklapp å att vi ska åka tillsammans med familjen Loorentz denna gången. :D


Vi är självutnämda veteraner till just detta semestermål(efter tre gånger?!   ) å för att få snits på själva ombytemoment innan alla bad kom vi på sist att det bästa är att ta på badkläderna redan i stugan samt att ta med underkläderna i till ducharna(man klär annars om i bås utanför själva duschrummen).

Men ska detta funka är det kanske å föredra att slippa klä på blöta badkläder under kläderna.

Så för att underlätta gjorde jag slag i saken å betällde en uppsättning badkläder till mej å grabbarna.



  

Baddräkt till mej.

Längre byxor till Viggo.

Korta byxor till Leo.






Av Lisa - 11 januari 2016 07:50

Hej (nästan-) vardag! ;)

Nu rockar vi den här måndagen tycker jag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards