Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 januari 2016

Av Lisa - 13 januari 2016 22:23

Jag har haft en jobbig dag å behöver ett lyckligt slut! ;)

Snälla Peter.
Ge mej lite glädje att lägga mej till! :P

#världensstörstaserienörd

Av Lisa - 13 januari 2016 20:45

Sveriges mästerkock.
Mitt favvis-program.

Sååå himla jobbigt nu i början bara.
Tycker det är oliiiiiiidligt pinsamt när dom inte håller måttet men tror det.
Ligger å stirrar på mobilen å sneglar bara lite lätt ibland.

Å när jag väl tittar blir jag helt upprörd över hur gamla de se ser ut som visar sej va yngre än mej?!
Jag måste ju ha en helt skev bild av hur jag har åldrats eller nått..?!
*emojiapan som håller för ögonen*

(skyller på att min två år äldre make sett likadan ut typ alltid å kommer säkert göra när han är hundra med!)

Av Lisa - 13 januari 2016 17:44

Favoriträtt. <3
Gynnade mitt välbefinnande i stresskaosen! ;)

http://www.jennysmatblogg.nu/2014/12/29/wallenbergare-pa-blandfars/


Något som inte gynnade min psykiska obalans var brevet som bekräftade att Viggos fritidsplats är uppsagd...?!
Tydligen sker det automatiskt när man suddar ut schemat.
Å posten kom för sent för att jag skulle kunna ringa å forska i det.
Gah, vad jag inte orkar med sånt!

Nu ska jag försöka övertala min hjärtklappning att man överlever oväntade grejer å försöka samla i hop alla stor-pengar på första mario-världen i hop med dessa två. ;)

Av Lisa - 13 januari 2016 14:37

Jag är nog världens mest ospontana person.
På riktigt.

Både dagens planer å vardagen har förändrats här under den senaste timmen å paniken å frustrationen är ett faktum,

Det spelar ingen som helst roll att förändringen är till det positiva, allt jag inte kalkylerat för blir katastrof för mitt psyke.

Så.
Denna onsdag spenderas med att ta mej samman, tänka om å planera annorlunda igen.

Det blir bra det här, hjärnan måste bara hinna i fatt..! ;)

Av Lisa - 13 januari 2016 11:15

Apprå på mitt eviga publicernade av löpbandsdisplayen fick jag ett tips om en tränings-app där man kan registrera sin träning.

(Tusen tack för det!)

Inte bara löpning som på Runkeeper utan en hel massa andra träningsformer också.


Appen heter funbeat å är gratis. :D


  

Jag har skrivit min mitt första pass å kommenterat för å minnas.

Kan va lite roligt att följa sin utveckling(inom löpning framför allt för min del) å kunna kolla tillbaka på vad man gjort. :)

 

Hoppas det kan bli en vana att anteckna.

Det var verkligen enkelt å gick på en minut eller så det borde ju inte va så svårt att upprätthålla tycker man. :D

 

Det var mitt tips till er i dag det.

Funbeat.

Å att börja träna då som vanligt. :P




Av Lisa - 13 januari 2016 07:33

Som jag fryser om fötterna jämt.
Har till å med sovit med strumpor i natt å på jobbet går jag runt sånhär för det mesta. ;)

Har alltid hävdat att jag inte är någon sommar-människa men vet ni?
Det är inte sant.
Jag längtar redan så efter ljus å varmare dagar...


Onsdag då.
Halvvägs genom veckan.
Sitter här i mitt hörn av vardagsrummet.
Såhär uppställt är det där, i sann matnörderi-anda...

Det blir ingen cykling i dag heller.
Jag vill inte..
Det är för kallt å mörkt helt enkelt.

Hoppas det är varm i vattnet när vi ska bada i dag, så jag kan sluta sura över det.
:P


Ha en bra dag.
Vi hörs senare! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards