Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 januari 2016

Av Lisa - 14 januari 2016 20:57

Nån är lite trött å sliten efter dagens narkos...

Lilla Ernst! <3

Av Lisa - 14 januari 2016 20:27

Nu är hon firad. ;)

Allas vår Stina.
Med cheesecake å Cesarsallad.
;)


Nu blir det lite tv.
Mästerkocken på play å white collar, i numera vanlig ordning! ;)

I morron är det fredag å då börjar vår riktiga vardag.
Martin kör supertidigt å jag ska lämna barn. ;)

Vi hinner säkerligen höras i morron bitti ändå.
(Jag ska ställa klockan tiiiidigt. ;))

Kram å gonatt för nu. <3

Av Lisa - 14 januari 2016 13:51

Ser ni att jag bytt fåtölj? ;P
(Snacka om trist vardags-look för övrigt. Jag hade ju inte dött av att måla naglarna nån gång. Eller klippa mej!!)

Torsdag ja.
Innebär oftast att jag slutar tidigt.
Min tanke å plan för dessa dagar framöver är att barnen ska få bestämma vad vi ska hitta på redan i början av veckan, å sen öronmärks just de "extra" torsdags-tummarna till tid tillsammans.
Hoppas grabbarna kommer uppskatta den idéen. ;)


Just i dag är Martin å Viggo hos veterinären å kastrerar Ernst å senare ska vi fira Stina lite("fira Stina mycket" äger rum nästa helg. :P).

Jag sitter här med mitt kaffe å laddar för hemmaträning i form av ett sworkitpass.
Känns lite tajt å hinna till gymmet så det får funka i dag. ;)

Ville mest bara hälsa lite.
Vi hörs igen sen! ;)

Av Lisa - 14 januari 2016 13:03

I dag hämtade vi äntligen paketet från Stadium (hann tom få påminnelse...) innehållande nya badkläder till mej å barnen.


Har förstått att Lalandia förändrats sen vi var där sist, men två uppsättningar av badbyxor/baddräkt känns ändå inte helt dumt när man ska dit å bada. :)


Jag var lite orolig att baddräkten skulle va i minsta laget, jag ska bespara er bildbevis på detta, men den passade! :D


     


Viggos lite längre hittar ni HÄR å Leo kortare hittar ni HÄR 


Två veckor kvar bra, den ska vi åka. :D


Av Lisa - 14 januari 2016 10:00

Mina senaste tillskott i skönhetskategorin.

 

En hårinpackning jag fick av Stina i julklapp å som är världsbra.

Håret blir lent å känns lite helare. (varför passade jag inte på å klippa mej medan tiden fanns?!)


Å så en, något pinsam,  jag-är-trettio-å-desperat-anticellulitkräm som finns på rea HÄR

 (alltså försvarbar å testa även om den visar sej va verkningslös till skillnad från den från MK som blir för mycket lyx. :P)

som jag inte kan intyga hur den funkar ännu. :) (men jag hoppas förtåss!) 


Det var dagens tips från mej det. :D


Har ni några favvisar som jag missat?


Mitt ståendet shampo-tips finner ni HÄR å denna duschkrämen är åh! :)

Av Lisa - 14 januari 2016 07:15

Här sitter jag å njuter(hur mycket kan man nu kan göra det såhär dags?) av sista lyx-morronen.
I morron börjar Martin jobba.
Klockan sex.
Så det blir ett brutalt uppvaknade ur chillet där jag får klara allt morron-rodd ensam.
Det ska säkert gå bra, men sånt kan jag stressa upp mej lite över trots att det är onödigt å obefogat. ;)



I dag fyller min syster å allra bästa vän 25(?!) år! ;)
Jag har faktiskt rensat telefonen å har hittills inte en enda bild på Stina i den så ni får hålla till godo med bilen jag å Leo skickade till henne för å gratulera! ;)

Älskar att Leo börjat göra peace-tecken när man ska fota. <3


Denna torsdag innebär kortdag, kastrering av katt å en runda till födelsedagsbarnet.
Förhoppningvis hinner jag med en runda till gymmet där i mellan också.

Men först, jobb!
Ha en bra dag!
Kram å hej! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards