Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 januari 2016

Av Lisa - 16 januari 2016 22:31

Maten på Rex var prima å vi har skrattat å umgåtts med Stina å Daniel. :)
Barnen är upphämtade å omstoppade.

Nu ska jag skrubba av sminket å bädda ner mej under mitt nya täcke. :D

I morron väntar Viggos första pingis-tävling å skridskor på sjön! ;)

Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 16 januari 2016 19:25

Vi väntar på maten på Rex! ;)

Av Lisa - 16 januari 2016 16:13

Eller åtminstone för ett restaurangbesök med Stina å Daniel! :)

Hittade ett par oanvända leggings med "skinn" på framsidan i garderoben så dom fick det bli tillsammans med "jul-klänningen".

;)

Det lutar åt att det blir Rex men första stoppet blir hemma hos Stina! ;)

Ha en trevlig kväll.
Det tänker vi ha! ;)

Av Lisa - 16 januari 2016 14:16

När man är ensam på gymmet kan man ta sånna här bilder. :P

Unnade mej en timmes träning å nu ska vi se å vår serie mitt på ljusa dagen! ;)

Vad hittar ni på i dag? ;)

Av Lisa - 16 januari 2016 11:30

Min man kom hem från stan med två påsar öl å det här:

Jajjamen.
Ett extra varmt termotäcke! ;)
Nu jäklar ska jag slippa vakna å frysa! ;)

Å Martin alltså, vad ska man säga?
Världens bästa! <3

Av Lisa - 16 januari 2016 10:35

http://forvaringsdrottningen.com/2016/01/09/uppdrag-vecka-2-rensa-i-koksskapen/

Jag valde två skåp å understa hyllan på den lilla rullbänken.

Välbehövligt å så himla skönt å få sånt här gjort! ;)

Efterbilderna får nu senare, nu ska jag ordna klart det här! ;)

Av Lisa - 16 januari 2016 09:43

Inleder dagen med Nyhetsmorgon lördag å en massa kaffe! ;)

Just lördagar är bäst.
Älskar Jesper Börjesson å Marcus svarar å förklarar är så bra!(mitt fackförbund är jag inte så glad på just nu dock. :/)

Frederik Zäll är med å lagar mat i dag å han är också en stor favorit hos mej. ;)

Ja ni hör.
En bra tv-morron. ;)

Martin har kört för å lämna barnen på stationen. De ska ta tåget till Malmö å kolla på Disney on ice. ;)

Vi ska faktiskt passa på att gå ut å äta framåt eftermiddagen å under dagen ska jag städa köksskåp(helt enligt förvaringsdrottningens uppdrag!) å ta en runda till gymmet. ;)
Vad Martin har tänkt hitta på har jag faktiskt inte hört något om(?!) men det lär jag nog bli medveten om när han kommer tillbaka från stan sen! ;)

Ha en bra dag nu!
Vi hörs snart igen! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards