Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 januari 2016

Av Lisa - 17 januari 2016 17:30

Veckans sista pass blev intervaller på bandet å mag-tabator.
En tur till Ica efter det å nu vankas det hemmagjord(fusk) pizza med polkagrisglass till efterrätt. ;)

Det börjar kännas att jag inte kunde sova i natt, men det är okej ändå.

Helgen var toppen å kommande veckan kommer också bli det! ;)

Nu tänder vi lite ljus å låter lugnet ta över innan vardagen börjar rusa..! ;)

Av Lisa - 17 januari 2016 15:10

Först ut var Viggos debut i tävlingssammanhang i pingis. ;)

Det var den sk. Nybörjarserien å jag är helt imponerad över hur bra han var Viggo'n.
;)
Å alla andra med för den delen.
Dom spelade å räknade å räknade å spelade! ;)

Trots att det var svinkallt i hallen så jag frös redan på förhand fullföljdes dagens planer med en runda upp till sjön! ;)

Helt okej temperatur i solen å Viggo ville inte ens hem.
Mamma å pappa var också med men jag kan erkänna att jag inte ens tog med mina skridskor.
Men jag var på isen ändå, å det mina vänner är bedrift för jag tycker det där med natur-is är galet obehagligt.. :)

[Bild]

Är bara hemma å vänder nu också faktiskt.
Måste till Ica å handla lite å tänkte svänga inom Motiva å springa ett par kilometrar när jag ändå måste ut igen. ;)

Ska bara dricka en slurk kaffe å ladda upp mitt batteri så jag kan lyssna på musik när jag tränar. ;)

Sen när jag kommer då ska jag bara planera upp kommande veckan med innan jag däckar i soffan för resten av söndagen! ;)

Vi hörs då! ;)

Av Lisa - 17 januari 2016 08:33

Gah.
Kaffe kl 20.
Att jag aldrig lär mej.
Vaknat, drömt, vaknat, drömt.
H-e-l-a natten!
Jag har dock inte frusit en sekund å älskar mitt nya täcke. :D

Vi ska strax bege oss mot väggahallen där Viggo ska tävla för första gången.
;)

Sen är tanken att vi ska testa skridskor på långasjön å söndagsmysa i största allmänhet! ;)

Hoppas ni får en bra dag! :)

Hörs sen! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards