Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 januari 2016

Av Lisa - 20 januari 2016 21:27

Efter en stund strul...
(Ny Apple-tv? Jatack!
Bättre internet? Jatack!)

...
Fick vi i gång tv:n här å kan se kvällens avsnitt av Mästerkocken.

Det tackar vi för.
Trots att jag hellre ser gentlemans bedragare going good just nu. ;P

White Collar alltså.
Tv-serien of the moment.
Precis lagom lättsamt.
;)

Av Lisa - 20 januari 2016 18:15

Jag var wild and crazy å tog med barnen till Ica för veckohandling direkt efter förskola/skola.
Det spårade lite på slutet å vi köpte anigens mer yoggi än jag planerat, men överlag gick det ändå bra. ;)

Kylen är fylld(å galet ostädad!!) å jag använde mej av matpriskollen-appen för glatta livet! ;)
http://lisoball.bloggplatsen.se/2016/01/19/11253685-dagens-tips/

Är så himla glad att jag inte fick för mej att skjuta på det! :)
Så himla skönt å slippa behöva bege sej ut i det iskalla mer i dag. ;)

Hade egentligen planer på å åka pulka, men som sagt, det är precis iskallt ute så ingen hade lust.

Viggo å jag har lagat en varsin middag(ni ska få recepten i morron!), kämpat lite till med läxan å nu spelar vi lite lego-Jurrasic allihopa. ;)

Viggo fick en ny tröja av Stina i går.
Long fit-modell.
Ser så himla stor ut i den å sina smal-smalaste jeans! <3



Kvällen spenderas i tv-soffan (träningsledigt!?) framför handboll å mästerkocken! ;)

Vi hörs säkert igen då.
Kram å hej så länge! ;)

Av Lisa - 20 januari 2016 16:12

Här står väl han å lagar middag! <3

Älskar när han är sugen på å stöka i köket! :)

Av Lisa - 20 januari 2016 11:15

Ni vet spelet som Leo beställde?


 


Riktigt kul. :D

Lite mer "tänka" än Super Mario men ändå fullt hanterbart. :)

Lagom svårt för en vår 5 1/2-åring som klarat det mesta själv.

(vi får hjälpa lite när det inte är självklart, de pratar bara engelska)

 

 

 

Var lite dyrt att köpa bara sådär kanske, men ändå prissänkt till Xbox 30 på cdon å ett tips till er som ska köpa presenter. :D

Av Lisa - 20 januari 2016 07:20

Hur blev det onsdag så fort?!


Sookie ligger kvar när Leo kommer å sätter sej i samma fåtölj.
De är speciella kompisar de där två.
(Det var ju Leo som lyckades fånga in henne första gången också. <3)


Onsdag ja.
Viggo ska fortsätta sitt badande å min baddräkt är också packad.
Efter jobbet ska vi handla å sen tror jag vi siktar på en fullkomlig hemmakväll.
Lagar pastan vi inte åt i går å bara chillar. ;)

Å kollar på mästerkocken, skönt när audition-momentet är passerat å jag slipper kolla med en filt över huvudet. ;) Får se om jag får nån favorit i kväll med, har inte fastnat för någon ännu.


Nu ska jag ut å starta bilen här.
Kolla in under dagen, jag har förberett lite i dag också, så hörs vi live i eftermiddag sen! ;)

Ha en bra dag! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards