Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 januari 2016

Av Lisa - 23 januari 2016 22:12

Jo, jag bjuder på den! ;)

Av Lisa - 23 januari 2016 20:57

Var inom mamma å lånade lite smycken.

Ett jättefint halsband å ett armband mammsen gjort själv! <3

Av Lisa - 23 januari 2016 15:38

En kväll i goda vänners lag å lite till firande av Stinas födelsedag står på kvällens agenda! ;)

Av Lisa - 23 januari 2016 13:44

Här har dagen gått i full fart hittills. :)

Först fotbollsträningar för 2/4 av familjen å när vi kom hem stack jag till gymmet.
Kände mej mest oinspirerad med fick i hop 45 av varierad träning. ;)

Från gymmet vidare till CityGross gör lite hardcore extrapris-handling.
Med hjälp av min numera högt älskade Matpriskollen:
http://mobil.lisoball.bloggplatsen.se/2016/01/19/11253685-dagens-tips/

Jag tjänade in nästan 150 kronor gentemot vad det här brukar kosta! ;)

(Chipsen å läsken? Överlevnadsproviant till morron dagen. :P)


Har precis satt in söndagens middag i ugnen med.
(Det gäller att va förberedd när man är sämst i världen på att va bakis! ;))

Pulled pork, blir det, var riktigt länge sen! :)

Annars dricker jag mest kaffe å funderar på vad jag tänkas kunna dra på mej som passar till kvällens patty. :)
Är ju mest på jobbet eller gymmet när jag inte är hemma(å enbart bär pyjamasbyxor..) så utbudet av kläder är anigens begränsat.
(Inte ens på gymmet å jobbet är jag särskilt välklädd heller för den delen..)
Jag hoppas på lite ändringar på den fronten framöver, då jag har en plan,
(Mer om den vid senare tillfälle..), men i dag får jag ta ett djupdyk bland det som finns. ;)

Jag avslutar detta inlägget med ett tips.
Ett chips-tips.

Gårdschips.
Hysteriskt goda.
Särskilt sorterna med parmesan å tryffel! ;)
(Finns inte på Ica. Synd, eller kanske tack å lov!)
Lite dyrare än andra märken, men goda nog att ha som tilltugg när man har gäster! ;)

Nu ska jag se om någon son har lust å umgås lite innan de ska åka till mormorn å morfarn. ;)

Hoppas ni har en fin dag! Kram å hej så länge! ;)

Av Lisa - 23 januari 2016 08:38

Inte vårt frukostbord precis.
Men man kan ju drömma lite. ;)

Älskar swedish grace! ;)
(Vi har mattallrikarna åtminstone! :P)


Här ska jag agera fotbollsmorsa i dag å ta med båda barnen till Viggos träning i Mörrum medan Martin provar sina egna skills i aak-hallen! ;)

Det är således dags å dra vidare!
Gomorron på er!
Vi hörs sen! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards