Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 januari 2016

Av Lisa - 24 januari 2016 20:34

Trots min tvåtimmars PN är jag helt slut.
Det kostar med magkatarr.
Särskilt för en kaffeknarkare such as me.

Måtte det ge med sej fortare än kvick.
(Är tacksam för alla tips å råd å överlevnadsstrategier. :))

Ny veckan innebär tredagars jobb å sen tre nätter i Rödby tillsammans med familjen Loorentz! ;)
Ska bli så underbart att bara komma i väg å fokusera på barnen! ;)

Nu avslutar vi helgen med ännu mer white collar så hörs vi morron! ;)

Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 24 januari 2016 17:38

Skulle bara vila mej lite å tvärdäckade å vaknade just till liv igen.
Typ 2 timmar senare.

Det var den dagen det liksom. :P
Skönt å välbehövlig skulle jag säga.
Hoppas bara jag kan sova i natt nu också. ;)

Vi åt middagen vid två så det blir en kvällsmat med äggröra, bacon å nybakta scones nu strax! :)

Vi hörs från soffan senare tänker jag.
Kram å hej så länge! ;)

Av Lisa - 24 januari 2016 11:24

White collar-maraton under täcket.

Har klarat å äta lite nu åtminstone, men lider än av den där sabla magkatarren.

Snart kommer barnen hem å då forsätter myset tillsammans med dom! ;)

Å förhoppningvis mår jag bra nog för att kunna njuta av middagen senare! ;)

Av Lisa - 24 januari 2016 09:16

Tänka sej?
Jag är inte ett dugg bakis..?!
Så fruktansvärt skönt! :)

Vi hade en prima kväll i går.
:)
Magisk mat å glad stämning! ;)



Varma avokador med räkor.
Fläskfilé, potatiskaka å dragonsås.
Mjölkchokladcheesecake.

Något som inte är särskilt nice är att jag vaknade med magkatarr deluxe.
Försökte mej på en klunk kaffe å det kändes som att bröstkorgen skulle explodera. :(
Har aldrig haft så ont å har såklart ingen medicin hemma utan får vänta på att pappa kommer å levererar..

Satans skit rent ut sagt, jag vill äta ju...! :)

Nu ska jag googla mild mat å sen häver vi oss i sofforna å tar oss ett serie-maraton innan grabbarna kommer hem! ;)

Ha en bra dag! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards