Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 januari 2016

Av Lisa - 26 januari 2016 20:55

Här ligger jag under filten å fryser som vanligt.

Fattar inte varför?
Får packa med mej en tjock filt på vår trip, för fy för tanken på å ligga å huttra i 3 nätter.

Det funkade helt okej å träna ändå.
Lite trångt på gymmet i kväll, men jag fick plats på crossen å stod där i 30 minuter. ;) Testade springa lite när där blev ledigt, men det var min kropp inte i skick för.
Lite mag-tabator blev det med, å i det stora hela får jag känna mej nöjd! ;)

Nu ska jag dra upp min filt å se ett avsnitt till, sen är det jag som bäddar ner mej under mitt termotäcke.

Håll tummarna för att jag är bra i morron så jag kan rebounda med mitt kaffe snarast möjligt! ;)

Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 26 januari 2016 17:07

Älskar denna bilden.
(Alla där jag blir bättre en Stina liksom. ;))

3 syskon i soffan nån gång inser nittiotalet.
<3

Alltså shit hörrni vad jag saknar mitt svarta guld.
Kände mej rätt kaxig å okej fram till lunch ungefär sen kom huvudvärken som ett brev på posten. :(

Den hänger envist i en ännu men jag ska kriga mej igenom det här tradiga så jag mår bra sen till helgen.(eller är det omöjligt?!)

Ska ta mej en tur till gymmet med Stina å Daniel. Har väl egentligen inga större förhoppningar men en stund hoppas jag palla. Kanske känner jag inget alls, eller så är det olidligt direkt..

Till middag vaknas det kött, potatismos å vit sås när jag kommer hem sen! ;) Känns som en lämplig å snäll rätt tycker jag! ;)


Vi hörs senare sen.
Hej så länge! ;)

Av Lisa - 26 januari 2016 14:30

Abstinens-huvudvärken dunkar
(okej. Jag offrar vad som helst utom kaffe. :() men jag väljer att fokuser på fördelarna med den här överjävliga åkomman.

Att det blir "tillåtet" med ljusa frallor på en vanlig sketen tisdag, att jag fick för mej att koka pepparrotskött å att jag var värd å muntras upp med en tidning, för att bara nämna några exempel. ;)

Av Lisa - 26 januari 2016 11:39

Ser ni "visdomsordet" på tepåsen?

"Every smile is a direct achivment"

Inte så mycket smile här faktiskt.
Yoggi å rån till lunch å jag saaaaaknar mitt kaaaafffe... :(

Men.
Om det hjälper mej att må bättre kan det va värt det...
Det är himla trist på vägen dit bara.

Å det där med att slipa formen till Lalandia kan jag ju glömma när det enda jag får ner å inte tar skada av är kolhydrater...!

Suck så tradigt.
Jag pallar inte med det här bråtet...

Av Lisa - 26 januari 2016 07:00

Vi kan säg som så.
Jag lyssnade väl inte helt å hållet på er råd.
Framförallt drack jag kaffe.

Med följden en sömnlös natt å helt sjukt ont igen. :(
Det är så jag nästan får panik å bara vill gråta... :/

Nu blir det kokt å smaklöst å inget annat tills jag är bra igen..

Så himla trist å må såhär när vi ska i väg å allt, men jag får försöka bli bättre...

Gissar på att jag inte kommer va en särskilt trivsam människa i dag med rivande smärta i bröstet, sömnlöshet, ingen träning på två dagar å framförallt utan mitt älskade kaffe. :(

Jag har packat ner te å huvudvärkstabletter å hoppas på det bästa.

Hoppas ni får en fin dag i allafall.
Fortsätt tipsa om mirakelkurer å vad som kan tänkas hjälpa mej, så hörs vi senare sen! ;)

Kram å hej! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards