Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 februari 2016

Av Lisa - 4 februari 2016 22:40

Ett litet avsnitt till av White collar(kan va säsong 4 nu.. :P).
Sen sova.
En sista vab-dag i karantän å så helg på det! :)

I morron ja.
Freeeeedag.
Nya tag .
Ny energi! :)

Natti natti på er! ;)

Av Lisa - 4 februari 2016 19:34

Alla har väl nån sådär grej som man gillar även fast det inte finns någon som helst logik i det?
Något man gör eller tycker extra mycket om trots att det inte "passar in" i ens "vanliga" personlighet. :P

(Att älska Die Hard-filmerna tex. *emojiapan som håller för ögonen*)

Min absolut märkligaste guilty pleasure är det här:

Jag har alltid ä-l-s-k-a-t å handla på apotek.

Har absolut ingen som helst aning om varför egentligen, men det är något visst med salvor å migränmediciner tydligen. :D

Apotea.se är sedan länge min absoluta favorit å nu beställer jag min receptbelagda medicin därifrån med(hur bra? Bank-id å medikamenten i brevlådan dagen efter!) å varje gång slinker det märkligt nog med minst något mer än just medicinen.

:)

Vad har ni för guilty pleasure? ;)

Av Lisa - 4 februari 2016 19:20

Jag å Viggo delar ju mobil för tillfället .
(dvs att jag får ha mitt sim i hans om i fall nån behöver få tag i mej.)

Smsen står alltså han för.

Kolla in det längst ner som han skickat till Martin i dag. <3

Så, nu bänkar vi oss(trots att klockan inte slagit åtta än) i gillestugan å myser skiten ur den här sabla sjukan! ;)

Av Lisa - 4 februari 2016 14:50

Jag hade väl tänkt mej att va full av energi i dag.
Att jag verkligen skulle ha lust att ta tag i diverse projekt å "utnyttja" resterande vab-tid till något produktivt.

Men nä.
Jag orkar faktiskt ingenting.

Så himla dryg känsla men jag orkar inte rycka upp mej heller utan tar allt i sakta mak å hoppas på ny energi fram åt kvällen kanske? ;)

Annars hoppas jag att det kanske blir i dag de ringer med positiva besked angående min mobil.
Blir snart tokig av att inte ha den i min ägo.
Å det blir sannerligen uppenbart hur mycket jag faktiskt använder den till.
Jag saknar mina appar å min kontakt med omvärlden... :P

Nu ska jag koka kaffe å rafsa runt lite i frysen efter tänkbara energikickar till både mej å de postsjuka kidsen! ;)

Kram å hej! ;)

Av Lisa - 4 februari 2016 09:05

Ser ni? Ser ni?

Dom leker! :D

Viggo var så leksugen att han tillslut drog upp sin bror från madrassen i vårt rum där han fortfarande sov vid halv nio.
Det första Leo sa va: "i dag vill jag ha jordgubbsfil".

Idel goda tecken som ni hör så håll tummarna! :)

Vi har två karantän dagar till å slå i hjäl här å raken är att fortsätta på no-stress-temat.
Städa lite, spela lite tv-spel, leka lite å så.
Vädret ser oerhört inbjudande ut för löpning så kanske kan jag masa mej ut på en sväng, har inte varit utanför dörren sen i måndags så det hade varit magiskt skönt. :)

Nu ska jag dock servera frukost(yeej!).

Kram å hej så länge! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards