Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 februari 2016

Av Lisa - 6 februari 2016 16:19

Nya öronhängen unnade jag mej i dag. ;)

Å blusen är också ny även fast den är väldigt lik mycket annat i min garderob. ;)

Älskar ögonskuggan också för övrigt. :)

(Å nä, det fanns i get snyggare sätt att visa den på. :P)



Trivsamt å göra sej i ordning lite efter en vecka i karantän! ;)

Nu drar vi på middag.
Ha en bra kväll! ;)

Av Lisa - 6 februari 2016 14:44

Vad jag känner mej bortkopplad när jag är i väg.
På måndag måste de väl vet om min telefon går å laga eller jag behöver införskaffa mej en ny....

Här är jag i allafall.
Med kaffe å gårdagens efterrätt i högsta hugg. ;)


Har varit i stan å införskaffat present till pappsen.
Just själva present-handlingen tog sin lilla tid(vad köper man till nån som har allt liksom?) men jag hamnade i värsta shopping-modet å köpte både blus å poncho å lite smått på Glitter åt mej själv(?!). ;)

Två tröjor till Viggo slank också med av bara farten. :)

Han verkade himla nöjd med dem å tog på sej den vita direkt! ;)

När vi shoppat klart tog vi en tur till city-gymmet för ett snabbt pass innan Leo skulle hämtas från sitt kalas.
Jag körde axlar/rygg men kan väl annars mest konstatera att just den anläggningen inte kändes så där vidare bra för annat än löpning. Men tränat blev det, om än lite kortare tid än jag först planerat. ;)


Ska strax hoppa in i duschen men först blir det en stunds bläddrande i nya AlltOmMat till det sista kaffet! ;)


Ha en fortsatt fin lördag!
Kram å hej!

Av Lisa - 6 februari 2016 09:01

Här sitter jag å försöker planera upp dagen...

Vaknade tok-tidigt å var precis lika överspeedad som i går. :/
Det är lite mycket parallella saker på agendan i dag å kommunikation har väl inte precis varit optimal för Martin har sina planer å jag har mina.
Å lite stress över något växer gärna till större över allt.

Hyper-stress med andra ord.

Så. Djupa andetag.
Fokusera om.
Sortera.
Lugna ner.


Först ut på dagens agenda är att logga in på Viggos dator å skriva in vabbet på försäkringskassan å betala ett par räkningar.(har jag sagt att jag saknar min mobil??)

Sen ska jag å Leo äta frukost å köra in till stan å möta upp Stina för lite present-till-pappa-shopping. :)

Vid tolv ska Leo på kalas å då ska jag passa på å träna. I stan eller Asarum återstår å se.

Samtidigt som jag å Leo gör vårt är resterande av familjen på Laxträffen i Mörrum å ska sen vidare till stan de med för å klippa sej å sen skulle Martin nog upp till mamma å pappa å hjälpa dom med en tapet...

Ja ni hör?
Karantänen är över å vi har lite å ta igen.
Tur jag kunde låna mammas bil över dagen så vi kan få i hop allt.

Klockan fem är vi hembjudna till min "måndags-kollega" på middag så vi får sannerligen hoppas vi har lite energi kvar till det också. :)

Nu är det dags å resa sej å sätta fart! ;)

Vi hörs igen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards