Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 februari 2016

Av Lisa - 7 februari 2016 20:07

Lite glest med aktivitet här på bloggen i dag.

Desto mer har jag haft för mej faktiskt. ;)

Umgåtts med bästa familjen å ätit grillmiddag å firat pappa med den här:

En semmelkladdkaka.
Har ni inte testat så gör det! ;)

Nu är barnen lagda å vi ska avsluta helgen med att se den nya Beck-filmen som börjar klockan nio.
Fram tills dess ska jag blunda lite på soffan.
Det kostar på att sova fyra timmar bara. :P

I morron är det måndag igen.
Känns helt okej å jag håller tummarna för att vi haft vår beskärda del av vab för denna februarin så vardagen kan rulla på! ;)

Vi hörs då. Kram å godnatt nu! <3

Av Lisa - 7 februari 2016 17:20

Grattis till världens bästa pappa! :)

Av Lisa - 7 februari 2016 14:34

Utan mobil å runkeeper som bevis får ni helt enkelt lita på mitt ord när jag säger att jag sprungit. :)

Ute.
Å det var grymt skönt faktiskt! ;)

Huset är storstädat å middagsmaten inhandlad å vi ska strax dra i gång med lagrandet av pappas födelsedagsmeny! ;)

Hoppas ni mår prima! ;)

Vi hörs igen! ;)

Av Lisa - 7 februari 2016 08:40

Det sista Leo sa innan han somnade?

"Jag älskar kameleonter"

<3

Vi hade en tipp-topp kväll i går.
God mat å trevligt sällskap å vin å ödlor å barn som lekte. :)
Så himla, himla roligt! :)

Vi gick hem(behövde bara bära Leo en bit. :)) närmare halv ett å sen vaknade jag vid fem i morse.
Fattar inte varför jag inte kan sova på morronen längre?
Kommer ju va ett vrak i eftermiddag... :/

Leo sov för övrigt längst men kommer troligtvis va tröttast ändå. :)



I dag ska vi fira pappa här hos oss med grillmiddag men innan dess ska här faktiskt städas åmså är jag bra sugen på att springa ute om det hinns med.

Först blir det dock lite mer kaffe till Nyhetsmorgon som vanligt! ;)



Ha en bra dag.
Vi hörs snart! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards