Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Lisa - 8 februari 2016 22:20

Måndagar.
Helt okej nuförtiden.
Men ganska tomma på spänning eller intellektuella tankar här.
Tradigt men sant.

Jag saknar min funbeat-app för att bekräfta, men jag tror det var en liten putsning på tiden i kväll! ;)

Mycket mer händer väl inte.
Jag ska se ett avsnitt till sen går vi mot tisdag i stället! ;)

Kram å godnatt å säg gärna hej! ;)

Av Lisa - 8 februari 2016 19:29

En tur till gymmet följt av ett stopp i föräldrahemmet ...

Sen ska jag ta kväll å kanske blogga lite bättre(om inte hjärnan stänger ner dessförinnan. :P).

Kan ni inte säga hej så länge? ;)
Jag vill så gärna veta vad ni är för några med. <3

Av Lisa - 8 februari 2016 16:13

Inget förberett inlägg eller lunchblogg.
Å inte ett ljud om min telefon än...?

Vad sociala medier anbehagar är det faktiskt ganska trivsamt med telefon-detox
men bloggen å mina övriga älskade appar börjar jag snart lipa efter...



Här ser ni hur det kan gå när man ska köpa mjölk å är hungrig...

Vad hände där?
Två kassar liksom..?
;)

Till mitt försvar måste jag säga att mm nyårslöfte faktiskt funkar ypperligt hittills.
Vårt matkonto håller sej inom rimliga gränser å vi tar tillvara på vad som finns i kylen! ;)
*klapp på axeln på den*

Just i dag blir gourmet-middagen kok-korv för de som gillar det(snacka om snabblagat. :P) å stekt potatis med stekt ägg till de som önskar det! ;)

Faktum är det det börjar bli klart här, så vi hörs lite senare i stället! ;)

Av Lisa - 8 februari 2016 06:37

Då sitter jag här igen.
Med mitt kaffe å min smoothie å laddar inför en arbetsvecka.

Visst hade det varit liiite skönt om helgen varit längre?
Jag är trött faktiskt å längtar tillbaka till min säng en aning...

Men.
Det är dags å rycka upp dej bege sej i väg! ;)

Ha en fin måndag!
:D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards