Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 februari 2016

Av Lisa - 14 februari 2016 20:33

Jag är lite allergisk mot isbergssallad/gurka/tomat-sallader.

Det är precis dödstråkigt å inte särskilt gott så jag försöker variera salladerna här hemma så mycket jag bara kan. :)

Ruccola, edamebönor, tomat, champinjoner, kapris å solrosfrön blev det i dag, utan dressing faktiskt. :)
Med salladsost, mini-chilis å kronärtskockor bredvid! :)

Till salladen åt vi den gamla favoriten Grekisk pyttipanna med vitlökssås(finns här i arkivet) å sen en daim-kladdkaka till efterrätt! ;)


Jepp.
En helg till som flög förbi.
Kalas å syskondejter å lite pingis-tävling på det! :)

Väldigt dåligt med serietittande har det varit, men det hoppas jag viska råda bot på nu i kväll! ;)

Så. Nu blir det en liten bit kaka till å några avsnitt av White Collar innan vi däckar för dagen! :)

Vi hörs i morron.
Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 14 februari 2016 16:08

Kaffeservisen med violer får komma fram mer å mer. :D

Är det då man vet att man blivit vuxen på riktigt? ;)

Av Lisa - 14 februari 2016 13:01

Gustav å hans tjejer är med oss i dag! :)

Av Lisa - 14 februari 2016 08:34

Mina minsta kärlekar! <3

Vi ska strax bege oss mot väggahallen å spendera förmiddagen där med att heja på Viggo! ;)

Har en viss tidspress, så jag ville mest bara säga gomorron! :)

Ha en fin söndag.
Vi hörs sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards