Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 februari 2016

Av Lisa - 15 februari 2016 21:19

Jag brukar ju springa när Martin å Viggo kommit hem om måndagskvällarna.

I kväll hade jag egentligen inte lust, men sen tänkte jag: "vad ska jag göra hemma da?" å begav mej till gymmet kvart över åtta å sprang mina fyra kilometrar.
Det var tungt å jag fick både håll å ont överallt men 23,8 var ett putsat PB med nån sekund. :)

I morron kanske man vågar hoppas på att min telefon kommer..?

Om inte annat kör vi på en vanlig jobbtisdag allt annat vi brukar! :)

Nu lite serie innan läggdags.
Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 15 februari 2016 17:22

*vink vink*

Här är vi! ;)

Måndag.
Min absolut sämsta bloggdag, allra helst nu utan telefon.
Hinner sällan förbereda något på söndagar å utan telefon får jag ju inte i väg något på lunchen heller.
Det är smällar vi får ta just nu tyvärr, men i dag ska min nya rosa vän skickas så snart har vi ordning på torpet igen! ;)


Måndagkvällar är ju jag å Leo hemma själva .
Han pular med sitt å jag med mitt(dvs bloggen, tänk om man hade mer tid å lägga där?
Drömmen är förståss som hos alla andra bloggare att kunna leva på sin hobby, fatta vad kul? :) *fantiserar mej bort lite*)


Nu ska vi dock(helt enligt rutinen) spela lite mario men sen ska jag starta upp datorn å va lite produktiv med bloggen igen! ;)

Hej så länge.
Kram å hej! :)

Av Lisa - 15 februari 2016 07:03

Ny vecka igen.
(Hade inte sagt nej till 3 dagars helg..)

Lets rock this! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards