Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 februari 2016

Av Lisa - 20 februari 2016 22:50

Ja.
Nu vet ju hur bra vi haft det.
Utflyktat, shoppat, ätit å hängt med the wingmens! :)

Vi avslutar denna mer än prima lördag(sånär som på Leos feber. :() med avsnitt 1 å 2 på sista säsongen av White collar(bara 6 avsnitt allt som allt?)! ;)

Kram å gonatt på er!
Vi hörs i morron! ;)

Av Lisa - 20 februari 2016 20:34

Vilken fantastisk mat-dag det här blev! :D

Fin-ost is the shit! ;)

Matkoma deluxe.

Nu ska jag i-n-t-e äta mer i dag... ;P

(Möjligen en godisbit eller två från gigatpåsen från EKO då... ;))

Av Lisa - 20 februari 2016 17:18

Att man kan bli så slut efter en liten utflykt?

Kan va vädret också kanske?
Alla är lika trötta verkar det som.

Vi är spridda här över huset.
Stina å Viggo spelar spel som ni ser.
Martin å Daniel spelar FIFA å jag å Leo hänger i sovrummet.
Han har feber än den lille å har somnat här jämte mej. ;(

Stackars Leo.
Hoppas han är bättre i morron...

Det här är den där "impuls-presenten" vi hittade åt Viggon i dag.

Det är en mini-bluetooth-högtalare! :)
Han är den enda i vår familj som är särskilt intresserad av musik, å jag hoppas han ska uppskatta att kunna spela på sitt rum nu! ;)


I min påse gömde sej underkläder som sagt. ;)

(Älskar pappret de slår in varorna i på twilfit! <3)

Nya trosor, tre par av dessa:
http://lisoball.bloggplatsen.se/2016/01/27/11257566-tros-tips/
å bh:n jag önskat mej så länge: http://lisoball.bloggplatsen.se/2016/02/19/11270013-sa-kan-det-kanske-bli-p/
:D


Å så köpte jag förståss ostar.
Fyra olika sorter till å med. En kittost, en briljant savarin å två sorters bondostar! :) Mums!
Lagom mat att äta senare med tanke på dagens brak-lunch! ;)

Viggo ska få McDonalds han så han jublar också. ;)

Ha en bra kväll.
Kram å hej så länge! ;)

Av Lisa - 20 februari 2016 14:13

Alltså.
Stor kärlek på rosegardens buffé.
Vilken magi! ;)
Jag överdriver inte när jag säger att lyckan lös i mina ögon under hela besöket där! ;)

Det bästa av allt jag aldrig lagar hemma.
Sushi, thai å allra godast: dumplings! :D
Det enda jag har å klaga på är att det är så sorgligt när man ätit klart. :P

Vi hittade Stina å Daniel i Kristianstad också.
Å så Viggos cykel plus lite underkläder till mej, ostar till i kväll å en liten present till åt Viggo av en slump på Elgiganten.
Där bytte jag mina lurar som slutat funka också, hur smidigt å tillmötesgående som helst! ;)
Skönt! ;)


Nu är vi på hemväg å ska bara stanna till på Eko å köpa godis till påsarna till Viggos kalas! ;)

Hoppas ni har en fin lördag.
Vi hörs igen! <3

Av Lisa - 20 februari 2016 11:45

Jag absolut ä-l-s-k-a-r Lagerhaus.


Småplock i mängder å bara en massa mysiga grejer i hela butiken.


  

Tyvärr(eller kanske tack å lov) ligger vårt närmsta Lagerhaus i Växjö, men så fort jag är i en stad som har brukar jag shoppa loss. :)

(vet man vad man vill ha går det ju förståss utmärkt å beställa från webshopen å samtidigt få Refunder-återbäring. :D)

Det finns alltid något man vill ha å som kan piffa upp lite på hemmaplan till en billig peng. :D
















Mest av allt älskar jag dock ändå blocken.

Hur mysiga är inte dessa liksom?


Gillar ni också sånt här småttigt å brukar ni i såfall shoppa det på andra ställen jag bör känna till kanske? :D 

Av Lisa - 20 februari 2016 10:26

Lämna barn hos mormor å morfar sen styr vi på shoppingtur! ;)

Mysigt värre tycker jag faktiskt! ;)


(Älskar min poncho å mitt nya rosa mobilfodral! ;))

Av Lisa - 20 februari 2016 08:59

Lördag...! :)
Vaknade tidigt, men Martin tar Viggo till träningen så jag slipper hetsa i väg. ;)

Försöker slänga ett öga på Nyhetsmorgon å njuta av helgkänslan men min lilla slavdrivare sprutar ur sej "önskemål" (läs befallningar) på löpande band så något vidare "lugn" är det inte tal om. :P


Han är lite febrig i dag med Leo, men förutom att han passar på att utnyttja sin ynklighet så är han ändå ganska pigg. ;)


Martin å jag ska ju då som sagt på en liten roadtrip åt Skåne-hållet i dag.
Köpa present till Viggo, spana in några andra affärer å passa på att sno åt oss tiden till å äta lunch på tumanhand. :)

Övriga planer är att försöka locka hit våra bästisar på middag(ostar *klapp klapp klapp*) å ta en runda till gymmet(eller än hellre springa ute!).

Nu ska jag masa mej ner i duschen å förlaga göra mej lite piffad. :P

Ha en bra dag! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards