Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 februari 2016

Av Lisa - 25 februari 2016 20:42

Kan man säga just "hallå hallå" utan
å tänka på han i reklamen? :)

Älskar fortfarande den för övrigt.
Å kenos reklam med "problem för miljonärer" är bara så klockren också! :)

Nu var det kanske inte ett inlägg om reklam som jag tänkte skriva utan mer uppdatera er lite mer om vad som händer hos mej! :)

Eftermiddagen spenderade ju jag å de små i min pojk-klan med att åka skrillor! :)
Dom har blivit så säkra på å åka bägge två grabbarna men Viggo orkar mer än Leo förståss.

Jag å mina stapplande ben stod ut länge med, å det var riktigt kul när jag väl fick upp lite fart! :)

Så har jag ju lagat magisk pasta med som ni redan sett, å tränat cirkel! :)

Gick riktigt bra å träna måste jag säga, trots en diffus värk i benen som hängt i hela veckan..(?! Förkylning som inte bryter ut kanske..?)

I morron har jag ju då impuls-semester. Tack å lov måste jag säga med tanke på hur mycket kalas-förberedelser jag har kvar å ordna med... Handla. Hämta nyckel. Fylla godispåsar.
Å kanske bestämma tårta till söndag?
Eller glass? Eller cheesecake kanske? (Stina. Gör du? :P)
Viggo har önskat "kex-bricka" å det ska han få, men jag vill baka något med ju...

Resten av kvällen ska Martin se på tråk-boll, men det kvittar mej. :)
Jag har både inlägg å förbereda å Fosters å se! :)

Sov så gott.
Så hörs vi i morron! :)

Av Lisa - 25 februari 2016 17:19

 

Denna pastan mina vänner!

Den var MER än bra! :D


Vilken lycka alltså.

(kan hända att jag är gladare än Martin ja. :P)


I dag fick den sällskapa med bacon, grädde, basilika, vitlök, pinjenötter å parmesan enligt Henrikas recept. :)


 

Comfort-food när den är som bäst.

Enkelt å ljuvliga smaker. :D

Av Lisa - 25 februari 2016 15:52

Martins å min grill-bibel finns till superpris på adlibris-rea! :)


 

Har gjort hur mycket marinader, rubs å såser ur den som helst. :D

Världsbra om man gillar att grilla. :)


Gillar ni bokrean?

Har ni några tips till mej?



 

Av Lisa - 25 februari 2016 15:26





Ja, ni kan ju gissa hur ordningsam jag är med något så tråkigt som rakning när jag varken kan hålla ordning på mina ögonbryn eller att klippa mej. :)

(Duschar mest på gymmet dessutom, å dit asar man ju inte precis med några hyvlar. :P)

 

Nån gång har jag varit på salong å vaxat benen, men det är en sällan skådad lyx hur praktiskt det än va.

Vaxa hemma har jag aldrig lyckats med.(det händer inget hur jag än sliter..?) så det är inget som är aktuellt.

 

Jag börjar dock tröttna på att skämmas över utebliving hårborttagning i tid å otid.

 

Så började började jag fundera på det här med epilator?

Någon som har erfarenhet av det?

Är det något å ha?

Vilken ska man ha i så fall?

 

 

Dessa tre finns hos LYKO


(Direktlänkar:

1:an 2:an 3:an )



Av Lisa - 25 februari 2016 13:33

Skridskor var dagens önskemål! :)

Jössa blev det! :)

Av Lisa - 25 februari 2016 07:15

Älska 2016.
Ipad är inte dumt alls! ;)
Morrontv i badrummet bara sådär! ;)

Sen att fakta-slukaren till son också vill kolla nyheterna bidrar till att hör blir lite trångt, det får man ta! :)

Torsdagen innebär kortdag med medarbetarsamtal å sen tar jag å barnen helg! :)

Vi hörs förståss.
Kram å hej! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards