Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 februari 2016

Av Lisa - 26 februari 2016 19:56

Med en massa smarrigt i magarna(marinerade lövbiffen är godast!) tar jag mej ett glas bubbel å välkomnar helgen på allvar. ;)

Grabbarna spelar FIFA i källaren å det mina vänner är en uppvisning utan dess like.

Leo leder med två mål å vid första anblicken tror man inte ens att han spelar.
Han sitter helt tyst å oberörd å knappar på sin kontroll.

Viggo som då ligger under är raka motsatsen.
Ålar, gråter, skriker å skäller.

Jösses alltså. :)

Är nöjd med dagen måste jag säga.
En liten räddning från Stina å i övrigt har vi bockat av alla åtaganden. :)


Nu ska jag ligga ut för dagen.

;)
Trevlig helg på er.

I morron hoppas jag hinna berätta om min roliga paket mellan kalasförberedelser å annat, men tills dess kan jag avslöja att det har ett samband med den här boken... :)

Av Lisa - 26 februari 2016 17:28

Sällskap på rundan i dag! :)

Av Viggon i nya löpardojjor! :)

Han stretade på i nästan 3 km! :)
Duktigt gjort tycker jag!
Å det är dessutom helt ljuvligt att sno åt sej ett par minuter ensam med honom å jag hoppas det blir fler rundor tillsammans.
<3

Tills dess ska jag(eller ja, Martin)ha tvättat lite mer färgmatchande kläder! :D

Tur vi sprang i skogen säger jag bara. ;)

Av Lisa - 26 februari 2016 15:56

Allt är handlat(hoppas jag...!) å godispåsarna är på G! :)

Kalas-helgen, vi är redo! :)

Av Lisa - 26 februari 2016 12:52

Blåa jeans, blått hårband å blåögonskugga.


 


Fattar bara ett blått nagellack så jag varit helt nöjd. :D


Detta tex.

 

Var inte den färgen grymt fin? :)

Älskar Essie-lack(bara det faktum att alla nyanser har namn. :)).

Detta hittade jag hos Nordicfeel.se som hade ruggigt bra priser på just Essie. :)

Av Lisa - 26 februari 2016 11:46

Solen strålar för fullt ute å Viggo å Leo har inte bråkat eller surat en gång sen i morse..?! :D

De leker tillsammans dessutom. ;)
Med brio-järnväg som synes! :)

Fredagsfeelingen är ett faktum å jag ser så fram emot eftermiddagens löprunda(Viggo ska med i dag, kan sluta hur som helst! :P).

Jag har ett mycket spännande paket att hämta på Reptil(som ni ska få höra allt om såsmåningom! :)) å i kväll ska vi (enligt barnens önskemål)äta fondue! :)

Jag kan andas ordentligt igen efter en vecka av insomna å olust å jag är taggad inför helg! :)

Nu blir den en dusch(jo jag är så långsam i dag!) innan vi beger oss ut på dagens uppdrag! :)

Hur peppar ni fredag?
Som jag med extra ögonskugga å godare mat?
Med utelöpning å en sur drink? :)

Ni är så många nu(gör mej så lycklig! <3) å jag vill gärna höra om era helgplaner å fredagspepp då som sagt! :)

Av Lisa - 26 februari 2016 08:32

Ärligt talat?
Vi har en något sämre period i den här familjen.

Barnen är så himla arga å sura i princip konstant å det känns lite som det enda jag gör är att försöka förhindra katastrofer å bita mej i kinderna för att inte skrika tillbaka å flippa jag också.

Så. Himla. Utmattande.

Jag känner mej låst å frustrerad.
Å ledsen.
Å orolig förståss.
Å funderar på om de mår dåligt över något?
Inte trivs med sina liv?

Vi får hoppas att det bara är en down-period(hos båda barnen samtidigt...? Tur jag är bättre nuförtiden!) å göra det bästa för att start-over i dag. ;)

Vi börjar med frukost sen ska vi bocka av våra måsten så fort som möjligt så vi kan ta lite lugn helg innan alla kalas! :)

Ha en fin dag.
Vi hörs! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards