Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 februari 2016

Av Lisa - 27 februari 2016 18:04

Så god mat.
Revben som kokats i crock-poten till möraste av möraste! ;)

(Recept kommer i veckan!)

Så god öl.

Nu ska köket röjjas.
Sen blir det soffläge för resten av kvällen! ;)

Av Lisa - 27 februari 2016 14:57

Japp.
Viggo å hans sötnosar till klasskompisar har röjjt loss i två timmar. :)

Pojken är nöjd å det blev lyckat från min synvinkel med. :D

Han fick en massa toppen-presenter verkligen å jag vill säga tusen tack till alla underbara å ungar å kalaskungarna som jag också kallar mamma å pappa för ovärderlig hjälp med allt fix! <3


Resten av dagen ägnas åt både avkoppling å fix inför morgondagens kalas, i kombination kan man kanske säga.
Ska koka egen salsa å pickla lite lök i allafall å att stå i köket å dona är ju min bästa avkoppling näst efter tv-serier. :)

Sen tar jag mej nog en tur till gymmet faktiskt. Länge sen jag tränade i Asarum nu så det är hög tid! :)

Å såklart återkommer jag till er med i mellanåt! :)

Kram å hej så länge! :)

Av Lisa - 27 februari 2016 10:37

Snubblade över en MQ-reklam på fejjan å förälskade mej i en klänning å skorna har jag nog visat ett tiotal gånger innan, men jag älskar dem än. :)


 


Synd att jag inte har en stor fest eller något framöver som kunde motiverat inköpen.. :P

Drömma är dock tillåtet som väl är. :D

Av Lisa - 27 februari 2016 09:06

Här inleder vi lördagen med att laga middag. :P

Vi slår på stort å inviger crock-poten genom att göra revben! :)

Jojjomensan.
Det var den jag hämtade på reptil i går, å jag lovar att återkomma med storyn runt den å utlåtande om funktionen senare! :)

Vi ska strax gå in i vår disco-bubbla här å jag hoppas verkligen att allt ska bli lyckat! :)

Ha en fin lördag(ljuvligt väder i Asarum!) så hörs vi på andra sidan sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards