Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 februari 2016

Av Lisa - 28 februari 2016 17:49

Färdigfirat å inga fler kalas förrän i september! :)

Nu tänker jag gå i post-kalas-koma en stund.

Viggo är nöjd å belåten med både kalas å presenter å det känns toppen inför kommande veckan. :)

Jag återkommer senare.

Kram å hej för nu! :)

Av Lisa - 28 februari 2016 13:25

Då firar vi av den här åttaårsdagen en sista gång! :)

Jag i en gammal, men ack så fin, house of lola-klänning, å Leo alltid lika färgmatchande! :)


Ett par salsor kvar bara, sen är vi helt redo! :)

Av Lisa - 28 februari 2016 12:34

4 km på 25 minuter.

En snitt tid på 6min/km.
Det är vad jag tränat för på bandet hela vintern...! :)

Ett mål uppnått denna söndag alltså.
Härligt! :)


Nu ska denna hastighet hållas å sen blir målet att springa 5 km på 32 minuter när vi återupptar våra nytorpssöndagar! :)

Av Lisa - 28 februari 2016 08:34

Jag tränade aldrig i går.
Men jag vakande ändå med världens träningsvärk i armar å axlar.
Letade frenetiskt i minne vid upptäckten: "vad har jag gjort? Vad har jag gjort?"

Svaret ser ni här. :P

Jo, jag var tvungen att testa mina skills i ringar ett par gånger under Viggos kalas! :)


I dag väntar Viggos sista kalas.
Det för släkten. ;)
Alla kommer klockan 14 å innan dess ska här städas å ordnas mat.
Det blir otraditionell efterrätt i stället för tårta efter ett evigt velande på den punkten hela veckan. :)

Vi har lite å stå i alltså.
Först ut är frukost som sej bör! ;)

Gomorron på er.
Hoppas ni sovit gott! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards