Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Lisa - 13 mars 2016 20:00

Vi har, som ni redan vet, haft en super-helg!
Det har vi förvisso så gott som varje vecka.
Men det där med att inte har fulltecknat schema var så efterlängtat.

Nu ser jag fram emot de där sista härliga tv-timmarna av söndagen som ägnas åt tävlingar mellan idrottslegender följt av Blacklist just nu! :)

Vi hörs i morron! <3

Av Lisa - 13 mars 2016 16:46

Spontan-bio såhär på söndagen.

:)

Vi såg zootropolis.

Världsbra tyckte alla fyra! :)

Nu blir det strax lite middag å sen ännu mer spontant då Adrian å co kommer å fikar lite! :)

Som sagt.
Önskar lite att alla helger såg ut såhär.
Å jag tänker banne mej se till att de flesta framöver ger lika mycket energi som denna gjort! :)

Av Lisa - 13 mars 2016 13:23

Hur det går med garage-röjjet undrar ni?

Vi bestämde att det var för kallt å bokade bio i stället! :)

Varför har man inte fler sånna här lugna helger för?
De är ju så underbara! :)

Av Lisa - 13 mars 2016 12:10

"Man behöver inte va snygg när man tränar för man blir snygg av att träna."
:D

Veckans sjätte pass genererade i ytterligare än liten putsning av tiden på 4 km.
:)

Kunde inte låta bli att kolla tillbaka i runkeeper å kan konstatera att jag i snitt springer 1 minut snabbare på kilometer bara mot i höstas! :)

Det är uppenbarligen aldrig för sent å börja springa, eller träna överlag! :)

Av Lisa - 13 mars 2016 10:07

Stina har nytt mobil-skal.

Med ett budskap som vi lätt borde trycka på en tröja åt den systerson som praktiskt taget är hennes kopia. :P

Söndag i dag då.
Inte fullt så soligt som i går, men vårkänslorna består! :)

I dag tänker jag springa ute i vilket fall(men det är inte för inte som jag ångrar att jag tränade inne i går) å så funderar vi på att påbörja projekt: röjja!
Vi har bråte överallt känns det som å dominoeffekten är ett ständigt faktum.
Därför är garaget först ut på listan, följt av hobbyrummet, lekrummet å matkällaren, gillestugan, i precis den ordningen. :)



Ingen stress dock.
Vi tar det som det kommer helt enkelt! :)

Vi hörs under dagen här såklart! :)

Kram å hej! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards