Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under mars 2016

Av Lisa - 22 mars 2016 10:00

Alltså. Jag vet att jag är ap-tjatig om det här med parfymen.
Men nu har jag testat två olika clean-parfymer, å vet ni?
Lukten försvann nästintill helt på en timme... :(

Så.
Nu funderar jag vidare på om jag kanske ska satsa på någon helt annan?

Denna får tex mycket höga betyg..? :)

Vad säger ni?
Lady Gagas eller någon helt annan?



adlinks

Av Lisa - 22 mars 2016 07:28

Både jag å Viggo är så avis på Leos byxor:
Är de underbara?!
:)

Allt har gått så himla fort denna morron så alla har varit klara med sitt en bra stund.

Jag har dessutom hunnit boka lekdejt åt Leo å förgäves försökt ta mej in på Skatteverket å dagdrömt om att öppna ett espressohouse eller jobba hemifrån.:)

Känner mej lite stressad över påskäggs-fixet eftersom jag känner mej nollad på idéer so far, men det får bli ett varv på stan på torsdag i jakt efter något kuligt! :)


Nu ska jag ge Skatteverket en sista chans.
Sen kickar vi denna tisdagen! :)

Ha det bra.
Vi hörs! :)

Av Lisa - 21 mars 2016 20:26

Måndagstrött.
(Å tisdagstrött, å onsdagstrött osv.)

Fiiiin middag å Blacklist innan det är dags att sova igen.
(Seeeee det om ni inte gjort det!)

Vardagslyx när den är som bäst! :)

(Å btw, epilatorn?! Älskar! :))

Av Lisa - 21 mars 2016 18:36



 


Den är här nu. :D

Min epilator.

Hoppas verkligen den lever upp till mina förväntningar. :D



 

Tycker den ser himla fin ut i allafall. :)

 

(antagligen är jag inte lika lycklig på den om en stund. :P)








Beställde den från tretti.se i torsdags så det var verkligen snabb leverans(älskar att slippa vänta! :))



adlinks

Av Lisa - 21 mars 2016 16:30

När man inte hinner mer än hem förrän det utbryter slagsmål om vem som ska få den sista fiskpinnen..!? (när jag mätt upp jämt antal...?!)

Av Lisa - 21 mars 2016 11:15

Min absoluta favorit bland grillsåser.
Maximal smak å så god till allt grillat! :)

Bästa Bbq-såsen!
En stor tomat(eller ett gäng mindre)
1 charlottenlök(har alltid det hemma. Så användbart! :))
2 vitlöksklyftor
1/2 chili
2 msk farinsocker
1/2 dl soja
1/2 dl ketchup
1 dl chilisås
Salt å peppar

Tärna tomaten, hacka lök å vitlök å chili.
Fräs mjukt i olja tillsammans med sockret.
Tillsätt soja å ketchup.
Koka upp å sjud några minuter.

Ta av från plattan, tillsätt chilisås å mixa slätt.

Salta å peppra! :)

Klart! :)

Av Lisa - 21 mars 2016 08:08

Vaddå selfie i farten? :P

Måndag då.
Känns mycket okej faktiskt. :)
Har förberett middagen på morronen å jag känner mej lugn. :)

Såklart rockar vi sockorna i dag! :)

Ha en bra dag.
Vi hörs senare! :)

Av Lisa - 20 mars 2016 21:05

Som oftast.
Fin helg.

Vi har grillat i dagarna tre, umgåtts, städat, påskpyntat, tränat å bjudit Håkan å Johan på söndagsmiddag.
(Å Stina å Daniel med såklart! ;))

Å varit ute massor i vårsolen! :)

Dagen avslutas som sej bör med Blacklist.

Å med ett stort tack till helgen som passerat.

Nu rockar vi påsk-veckan med! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards