Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 april 2016

Av Lisa - 4 april 2016 21:01

Första träningen på 3 dagar blev ett band-löp. :)
Lättare än jag trott, men jag gick inte ut vidare hårt ändå. :)

Annars har dagens största happening varit Leos klasslista.
Är det inte helt galet att den lilla plutten blir skolbarn till hösten...?
En enda kompis tar han med sej, men jag får väl lita på att det blir bra ändå.


Nu ska jag övertala till mej lite serie, sen blir det bädden! :)

Vi hörs i morron vi.
Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 4 april 2016 17:37

  har 25% på alla byxor. :D


Jag ska slå till på ett par Jegging Jane i blått tänkte jag. :D


 


adlinks

Av Lisa - 4 april 2016 16:22

Barnen pärlande #fuckcancer-armband med mormorn å morfarn i går! <3

Här har det måndagsjobbat å hämtats pojkar å nu steks det falukorv. :)

Viggon ska på pingis å Leo leka en stund med en polare! :)

Själv ska jag förbereda inlägg till veckan, träna å rebounda med favoritgenierna innan måndagen är slut här! :)

Hoppas ni mår fint?
Glöm inte att jag blir jätteglad av kommentarer. ;)

Av Lisa - 4 april 2016 12:12

Alltså. Hurra!

Äntligen ny säsong! :)

Jag ä-l-s-k-a-r Biggest loser! :)

Av Lisa - 4 april 2016 11:15

 



Jag är periodare, helt klart, men följer Matplatsen regelbundet å HoP.

Henrika följer jag med.(alltid kul med en "kollega" i samma stad, är ni fler kanske? :))

Gillar mat å feelgood å vardagslyx, å inspireras mer av bloggar än av något annat.


Har ni några favoriter i cyberspace?



Av Lisa - 4 april 2016 09:45

 

I fredags tog jag åtminstone ett första mini-steg mot att vidga mina möjligheter.

Denna gången ska matten klaras! :)



Av Lisa - 4 april 2016 06:53

Tillbaka till vardagen.
:)

Mycket "extra" grejer denna veckan, men jag tänker att om jag bara försöker hålla mej till mantrat "en dag i taget" kanske jag kan klara mej från total utmattningskrach åtminstone?

Först ut måndag.
Lång jobbdag.
Pingis.
Å så tänker jag masa mej till gymmet en runda! :)

Ha en fin dag.

Kram å hej så länge! :)

Tidigare månad - Senare månad

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards