Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 6 juni 2007

Kaffe, kaffe, kaffe...

Av Lisa - 6 juni 2007 18:21

Kompromissade mej fram till att dricka kaffe. :)

Sen blev det ett pass med balansbollen i stället för en spring-runda.. Var kanske rätt smart, att träna nått annat än kondition och benen :)

Har dessutom både hunnit laga och äta middag samt duscha. :)

Två timmar kvar till jag ska köra till jobbet.

Vet inte vad jag ska hitta på nu... Tröttsamt värre... Är rätt skönt att bara lalla om kring här hemma i min ensamhet. Men jag känner mej stressad som vanligt... Fick verkligten anstränga mej för att sitta stilla å äta åtminstone. Egentligen borde jag kanske lägga mej en stund. Men jag kan ändå inte slappna av å somna nu.


____________________________________________

Kolakakorna jag bakade blev faktiskt utomordentligt goda, extremt lätta å baka me. Tosckakan bakar jag på lördag förmiddag och kokoskakorna i morron eller på fredag.

Till min stora förvåning ringde min svärmor och erbjöd sej att hjälpa till å baka till kalaset. :) Så det blir bullar me.. :)

Tycker egentligen att det är ett enormt stressmoment att ha kalas, men jag har lyckats förberda lite i allafall. Önskar dock att jag hade några fler assietter. Lite trist när man ska ha tio gäster(+ jag och Martin) och man bara har sex stycken assietter som matchar. Har trekantiga från högnäs, tre båa och tre bruna.. Kanske ska investera i iallafall två till...? Det borde ekonomin tilllåta. Tror dom kostar hundratio kronor styck dock. Vi får se vad jag känner för på fredag...


________________________________________

Jag fick ett fickur på kedja av mamma å pappa i födelsedagspresent. När jag skrev det på önskelistan syftade jag på en billigare variant att ha i fick på jobbet. Men det jag fick var så dyrt och fint att det känns lite väl lyxigt att ha till det ändamålet. Tror jag ska köpa ett billigt och använda det jag fick som smycke i stället... :)


Utgifter, utgift och utgifter!!!

 
 
Dewdrops

Dewdrops

7 juni 2007 10:45

jaså ok.. hee =) har du nån bild på han som du kan lägga upp här, om du inte redan gjort det? =P

http://cakesofheaven.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards