Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under januari 2016

Av Lisa - 31 januari 2016 20:22

(Nästan. Gillar inte alls å blogga från paddan. Saknar min telefon! :()

Ett White collar-maraton känns som ett ypperligt avslut på Lalandia-helgen! ;)

Av Lisa - 31 januari 2016 15:04

Kaffe från den egna bryggaren.
I egen kopp.

Det är underbart å åka i väg, men att komma hem är nog ändå snäppet bättre! :)
En egen dusch å en egen säng.

Å en lånad mobil.
Min, den på bilden, vad tvärdöd å oåterupplivbar i morse.
Viggo har motvilligt lånat ut sin så jag kan bli nådd under morrondagen.
Saknar redan min bank-app å jag måste sätta på datorn för å kolla Facebook å boka träning.

Måtte den gå å laga lite billigt så jag slipper binda upp mej ännu mer med en ny.

Nu ska jag å Viggo spana på dekorationer till hans kommande klassdisco(ingen vila här inte!) sen blir det duschen å en tur till Ica.:D

Hörs senare!
Kram å hej! ;)

Av Lisa - 31 januari 2016 07:56

I dag bär det av hemåt.
Med stendöd mobil å världens förkylning.
Men med en massa nyatankad familjeenergi! :)

Av Lisa - 30 januari 2016 21:35

Dom är beroende! ;)

Å visst vann dom också.
En tredje gigant-nalle! ;)


Allt badande plus en envis förkylning som ökar i frekvens med en rasande fart sätter sina spår hos mej så jag kommer inte bli särskilt långvarig denna kväll heller.
Är precis dödstrött.


Men trots sjukor å värmeslag i stugan är vi nöjda med vår semester. ;) Lalandia levererar! :D

Energin i familjen är påfylld inför våren helt klart! ;)

I morron ska vi leka lite i leklandet innan vi tackar för den här gången! ;)

Kram å gonatt nu! ;)

Av Lisa - 30 januari 2016 19:26

Stuart. Bob.
Å Kevin.
En hel trio minioner.

Nu är vi färdigbadade för denna gången.
Fick med mej Viggo upp i den värsta rutschkanan å han var så stolt över att ha vågat.
Det var dock "en gång. aldrig mer." för hans del medan Maja, Anna å jag tog oss en hel massa åk! ;)

Leo lyckades få med sin far på en kana han så det får vi va nöjda med! ;)

Familjen Arvidsson ska strax bege sej neråt anläggningen igen, Viggo ska dansa disco å så måste de sista danska pengarna spelas upp. ;)

Vi hörs sen, med alla gonatt å så! ;)

Av Lisa - 30 januari 2016 13:43

En liten lunch/PN-paus i stugan.
(Som fortfarande har tropisk värme.
För första gången på månader fryser jag sannerligen inte..! :P)

Galet mycket folk på badet på förmiddagen men vi var där en lite tur ändå.
Hoppas det har lättat lite nu framåt eftermiddagen.
(I går eftermiddag kunde vi gå runt i kanorna, inga köer nånstans. :D)

Hoppas ni mår bra hemma.
Det gör vi! ;)

Av Lisa - 30 januari 2016 08:36

Det har hänt något med värmen så vår stuga är varmare än tropikerna.
Vi håller på å rinna bort å räknar minuterna till
Lite svalare på övervångingen där vår familj sover, så vi har sovit helt okej.
Fram till fem i allafall. ;)

I dag ska vi fortsätta bada.
Å mitt mission blir att försöka övertala de mer hariga i familjen att åka "diamanten" med mej.
Den helgalna ungen i familjen är tyvärr lite för kort å får hålla till godo med "bara" pipline-banan. ;)

Som sej bör har Viggo gått loss i spelahallen å vunnit sej en storvinst! ;)

Vi har det bra.
Jag har lyckats slappna av ypperligt so far.
Full fokus på barnen å inga måsten i sikte. ;)

Ett dygn till av semester hörrni.
Som jag ska njuta! ;)

Av Lisa - 29 januari 2016 20:01

Holy shit vad trött man blir av å spendera timme efter timme efter timme i ett badhus. ;)

Vi har det i allafall kan jag meddela, men någon längre uppdatering orkar jag inte samla i hop tankarna till! ;)

Kram å trevlig helg! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards