Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under september 2013

Av Lisa - 30 september 2013 21:34

Kommunen bjöd på en väldigt trevlig kväll måste jag säga. :)
Bra underhållning men lite ynklig mat(tycker jag förståss. :P).
Är glad att jag gick! :)

Nu blir det lite kvällsavkoppling i form av allas våra bästa bikers! :)
Å i morron ska vi bara njuta av en ledig dag jag å barnen i resten av veckan ångar på.
Med jobb, en fredag jag verkligen bävar för å en betydligt roligare lördag som innebär ett barnfritt Ikea-besök tillsammans med Stina å Daniel! :)

Kram å gonatt nu hörrni!

Jag gillar er..! <3

Av Lisa - 30 september 2013 17:26

Dags å bege sej in till staden på kommun-bjudning.
;)

Ny tröja från Kappahl å mina nya jeans i minsta storleken jag haft sen jag fick barn! :)

Av Lisa - 30 september 2013 16:58

Viggo 5,5 år.
Min stora duktiga son som inte sa ett å när han fick sin spruta.
21 kilo lätt.
122 centimeter lång.
Å helt utan anmärkning på dagens BVC-kontroll!
:)

Av Lisa - 30 september 2013 14:05

Vi är rätt glada för den där Stinan of ours! :)

Av Lisa - 30 september 2013 12:33

#älskalchf
Vågar vi tro på detta? :)

Av Lisa - 30 september 2013 11:53

Klippt å klar.
;)
Å lika nöjd som alltid med både Lina å Lisette! :)

Funderar på å färga mej mörk också. Men samtidigt gillar jag de blonda slingorna solen har gett mej...
Svårt val.
Vad tycker ni?

Av Lisa - 30 september 2013 07:13

Måndag å ledig, då vaknar Viggo såklart tidigare än klockan ringt i helgen...
Känner mej inte precis utvilad ännu, men jag brukar vakna till på riktigt när jag åtminstone slipper hasta i väg eller ens stiga upp direkt! :)

Vi ska köra till stan på förmiddagen, barnen ska studiebesöka sin mosters tvättstuga å jag ska klippas. :)
Å så ska jag inom Cubus å lämna tillbaka ett par svarta jeans som jag köpt, som har en söndrig gylf...
Hoppas de är trevligare än när jag köpte dem...

I eftermiddag ska Viggo på 5,5 års kontroll på BVC å så ska jag till Stadsteatern med trevliga människor i kväll! :)

Kan bli en bra måndag, eller vad tror ni? ;)

Av Lisa - 29 september 2013 21:02

Jobbat hela helgen.
Kalasat utan att frossa i kakor.
Ätit hämtmat.
Filmmyst med familjen.
Pratat en stund med Lotta.
;)

Är galet trött förståss, men lite SoA orkar man alltid med! :)

Vecka 39 är snart slut å nästa vecka är det oktober..(?!)

Nu väntar lediga dagar, med en efterlängtad klippning i morron förmiddag åkommun-tillställning i morron kväll å så kanske Kay Pollack-föreläsning på tisdag... :)
I vilket fall ska det bli härligt att vila upp sej å umgås med kidsen! :)

Kram å tack för i dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards