Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under september 2009

Av Lisa - 30 september 2009 21:17

Detta visade sej bli ännu en dag i psykbrytens tecken.

Mest från min sida men Viggo har med haft sin beskärda del.

LOWPOINT säger jag bara, nu är det bra med det!

Aldrig mer ska jag sjunka såhär lågt, ALDRIG!

Det är inte okej att bete sej som jag gjort i dag när man är vuxen å har barn!

-------------------------------------------------------

 

Kvällen har vi spenderat i hop med Emilie, först hos henne i Mörrum å sen hos oss. :)

Trevligt, trevligt!


Det blir inget PB i kväll, dels är det fotboll på tv å dels hade någon(läs: Martin) inte förhandsbokat boxen. Samma någon har dock rättat till sitt misstag å beställt den i dag. :D

Jag fick min nya gi-bok i dag i allafall, så nu är det slut på ursäkter!

På måndag börjar jag(va, vadå? har ni hört det innan? :P)

Btw så vägde jag mej i dag, å jag har faktiskt gått ner! :)


Viggo ska till dagis i morron, han har varit feberfri å ätit i dag så det finns liksom inget som hindrar.

Själv ska jag först sitta med min scarfs på rådhuset å sen försöka mej på att jobba.


Kul att ni deltar i min omröstning! :D Har gjort det själv med, men jag håller min röst hemlig. ;)


--------------------------------------------------------


Angelica: Jo, min vetekudde har varit konstant varm sen jag drabbades av den här skiten!

Vilket pass var du på i går? Martin har haft träning på tisdagar, men nu är säsongen slut så det är fritt fram för mej att gå den dagen med nu. :)


Av Lisa - 30 september 2009 12:28

 

Tydligen räckte en halvtimme!

Nu ringer vi å väcker Gurri med! :D


Av Lisa - 30 september 2009 12:11

Behöver jag säga att jag har kameran i handen hela tiden nu? :)

Den går verkligen varm!

 

Viggo verkar hundra gånger piggare i dag, så jäkla skönt!

Han sover nu å jag hoppas verkligen han tänker göra det en stund så han inte blir så trött i kväll.

Ätit har han med gjort, satt förvisso å plockade ur ananas å oliver bara från sin varma macka, men det är bättre än inget. :D

Min nacke är inte mycket bättre dock, men jag överlever i dag. :P


SItter å myser med lite kaffe nu, ska försöka plocka lite strax,as always.

I kväll kommer det nog prioriteras bort har jag en känsla av, om nu PB-boxen kommer i dag. :D



 

Av Lisa - 30 september 2009 09:53

 

Här sitter vi, redo att möta denna nya dag!

Viggo är fortfarande inte helt hundra, men febern har sjunkit å han har ätit en hel skål med minifras.

Så det verkar ju gå åt det rätta hållet.

Min egen satans, jävla, nackspärr består i oförminskad skala.

Det gör så ont så jag tror aldrig jag har haft så ont nån gång innan(okej, när Viggo föddes då kanske).

Får ha scarfs på mej i dag med, värme lindrar i allafall lite...

Hoppas det har släppt tills i morron när jag ska jobba. Jag vägrar nämligen va hemma mer nu!


Vi har förresten haft sovmorron i dag.

Viggo var uppe å stökade med Martin vid halv sex, men han spatserade in å la sej igen å sen sov vi till kvart över åtta. :)


Nu ska vi kela här å ta igen all kärlek det gick mistes om i går! <3

Av Lisa - 30 september 2009 09:41

svenksa hjältar  

Som kontrast till helikopter-rån å Anna Anka är dessa små reportage så mycke närmare en vanlig verklighet! Med tårfyllda ögon konsterar jag att nog är de hjältar alltid, Svenska hjältar!

Av Lisa - 29 september 2009 21:01

I morron kommer den!

Prison break 4:e å sista säsongen!

 

Kvällarna framöver hittar ni oss i soffan!

:P

 

Av Lisa - 29 september 2009 20:49

Martin kollar på fotboll så jag har roat mej med att skapa en ny omröstning angående hushållsbudget. :

Så hur mycket lägger ni på mat, blöjor å tvättmedel? :)


Rösta gärna----->

Av Lisa - 29 september 2009 19:44

Så dålig å gnällig som Viggo varit i dag har jag aldrig nånsin sett honom.

Har varit för påverkad av min egen smärta å för uppe i det hela för att det ska bekymmra mej över det.

Men nu börjar oron komma. Vad är det egentligen för nått han har drabbats av? :S

Älskade, älskade barn!

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards