Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juli 2012

Av Lisa - 31 juli 2012 21:51

Hur kan man va såhär trött å inspirationslös när man är inne på sjätte semester veckan!?
Borde jag inte va piggare än nånsin?

Av Lisa - 31 juli 2012 20:04

 

Kvällsgott uppdukat på nya brickan från ikea. :D


Gokväll på er!

Har bänkat mej i soffan med os-sädningar i bakgrunden.

Medalj för Sverige är dag, härligt. :)


Annars har det väl inte hänt så mycket alls i dag, dagens mest spektakulera happening var pojkarnas besök hos frisören.

De skötte sej utmärkt, även fast Viggo flängde lite väl med huvudet där ett tag.

Söta blev de också. Såklart.

När vi ändå var i stan beökte vi Systembolaget å handlade lite gott å dricka å så premiärbesökte vi Willys i jakt på kräftor med höga betyg i Aftonbladets test. :D

Två paket kräftor blev det, så nu är vi mer än redo för en skiva. :D


Efter middagen kom Anna å Maja en runda innan det var läggdags för kidsen. :D

Å nu ligger jag som sagt å frossar i soffan. (usch, en vecka till, sen är det skärpning!!)

 

I morron hoppas vi på sol, för då ska vi på heldags-utflykt med Thea å Loke å deras fina föräldrar. :D

Vi ska leta oss neråt skåne är tanken, närmare bestämt Tosselilla sommarland.

Så håll tummarna för att regnet håller sej borta. :D

Kul ska det bli i allafall. :)

 

Hoppas ni mår bra ni med.

Snart är semestern slute här, å då, då är jag tillbaka i bloggform hoppas jag. :D

 



Av Lisa - 31 juli 2012 17:44

Rosé var mycket gott, det röda ännu godare. :)
Nu är det dags å testa det vita av per morbergs viner! :)

Av Lisa - 31 juli 2012 09:14

   

Två pojkar som samarbetar med att bygga fort av gosedjur i vardagsrummet. :)

 

Gomorron på er! :)

Kan börja med att konstatera att svaret på gårdagens fråga blev ett rungade nej.

Jag somnade nämligen på soffan utan att ha sett speciellt mycket alls på matchen. :)

Så kan det gå. :)

 

I natt har vi haft dubbelt upp av barn i sängen, för det verkar som Leo har fått smak på det där med samsovning sen hans spjälsäng flyttade ut.

Mer än halva natten har han därför legat PÅ mej. Mysigt att han me vill komma, men njae, lite väl trångt blir det! :D

Hoppas jag kan styra tillbaka honom till sej i natt om han ska envisas med att just ligga ovanpå mej med. :P

 

I dag har vi lite to-dos att ta tag i.

Martin har redan satt i gång å är å kollar upp nån bula på ett däck på bilen.

I eftermiddag ska barnen klippas å så ska vi till Jysk å byta en av de trådbackar som äntligen införskaffats till barnens garderober.

Sen är det bara för mej att ta tag i det rensadet, hoppas jag har orkt till å ta tag i min egen också, det är så mycket som jag inte använder där.

När vi ändå är i stan ska jag kolla en snabbvända på bolaget med å hittar vi innan tre så vorde ett par nya blommor inte dumt alls. :)

Vi får se hur det blir. :)

 

Nu ska jag spela fotboll med grabbarna grus.

Hej så länge!

Av Lisa - 30 juli 2012 22:17

Sitta uppe å kolla handboll?


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards