Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juni 2013

Av Lisa - 30 juni 2013 20:17

 

De två bästa trettioåringarna i mitt liv.   

Martin överlämnar vår present till Jajja.

Hon fick en korg med lite blandade kryddor/smaksättare å en konsertbiljett till Festival-onsdagen.

Kryddorna var förståss mest på ploj, då jag tröttnat på att det inte finns mer än salt å peppar i kryddlådan. :D

Å jo, jag lagar mat även när vi är där. :P

Martin fick grillverktyg å inträde+spelpott till Karlshamns-travet. :)

Tack för allt, pesenter, mat, logi å alla skratt. :D

 

Är precis landad i soffan efter en välbehövlig dusch.

Det var en närmast religös upplevelse att äntligen tvätta bort allt salt ur håret.

Jo ni läste rätt, helt vanligt salt, som min kära make tyckte va en briljat idé att kasta över mej å Mange när vi dansade nån gång under småtimmarna hade jag både i håret innanför kläderna. :D

 

Är fortfarande extremt sliten å längtar väldeliga efter att få sova en natt i min egen säng. :D

I morron inlder vi semestervecka nummer två.

Då är vi billösa å väderprognoserna forsätter att lova regn.

Så vi fortsätter väl å tar dagen som den kommer. :)

 

Kram å gonatt på er! <3

Av Lisa - 30 juni 2013 18:12

[Bild]

"Alltså mamma. Hur kan du va så trött? Du har ju faktiskt inte gjort särskilt mycket i dag!"
:D

Av Lisa - 30 juni 2013 15:14

Äntligen.
Så himla, himla skönt att komma hem.
Å träffa barnen! <3

Nu bäddar vi ner oss framför en film å frossar snacks! :)

Av Lisa - 30 juni 2013 10:55

Min mobil är helt batteritom å död.

Ruggigt jobbigt när man inte är hemma eller har hört av barnen sen i går eftermiddag.

Vi stannade uppe å dansade tills det var ljust ute å jag vakande halv elva!


Vi hade världens roligaste så det får det var värt. Även om man inte alls känner sej så himla ung nu som man gjorde i natt... :P


Vi hörs när jag är hemma igen. :)

Av Lisa - 29 juni 2013 22:52

Jajja å hennes syskon å så jag! <3

Av Lisa - 29 juni 2013 21:29

Min bästa vän! <3

Av Lisa - 29 juni 2013 20:30

Å kaffe! :)

Å rosé förståss! :)

Av Lisa - 29 juni 2013 18:47

Hon känner mej den där jajja! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards