Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juli 2015

Av Lisa - 31 juli 2015 21:23

Ser ni himlen? :)
Vilken kväll va?

Å ja. Stina är såklart med söt! :)

Det är väl egentligen ganska kallt, men inne under infravärmarna funkar det fint! :)

Stugan alltså.
Alltid bra! :D

Av Lisa - 31 juli 2015 16:01

Tänd brasa.

Efter att ha badat 17 graders sjö förvisso! ;P

Av Lisa - 31 juli 2015 13:41

Spenderade hela vägen upp mer att radera foton på min telefon.
Nästan två timmar å jag tog bort 331 bilder.

Så nu borde jag väl kunna ta bilder ett tag..? ;)

Det regnar INTE å är faktiskt helt okej varmt.
:)

Å ja, jag njuter som alltid! ;)

Av Lisa - 31 juli 2015 09:15

Nu har jag typ fem appar kvar i min telefon bara.
Å ändå.
Inget utrymme för å ta bilder.
Det är precis som att något suttar åt sej allt utrymme så fort det ges! :(
Jag blir galen!

Så.
Bildlöst får det bli.
Men ni har ju blivit bildbombade med stugbilder så många gånger innan att ni nog överlever. ;)

Stugan ja.
Dit ska vi å spendera ett dygn i hop med syskon, mygg(?!), blåbär å troligtvis iskyla(jag har tjocka kläder o-c-h badkläder med mej! :)).

Ska bli så härligt å komma dit.
Slappna av lite å tanka den sista energin ur semestern innan den är över för i år.

Förhoppningvis är vi redo att möta hösten sen, starkare än nånsin!

Av Lisa - 30 juli 2015 19:01

Nä hörrni,

I dag är det inte så kul.

Av Lisa - 30 juli 2015 14:18

En laktos å glutenfri cheesecake.

Inte det lättaste uppdrag jag antagit med det ska nog gå. ;)

Av Lisa - 30 juli 2015 08:54

Prisa högre makter att det finns smink å mirakelkrämer.

Jag har beställt en ögonkräm med lite svalka som jag hoppas ska råda bot på dessa ögonen...
Tur vi inte har tidning för då hade jag säkerligen skrämt i hjäl fler grannar om dagen med den här morron-uppsynen.
(Jag ber om ursäkt till er som just nu skakar av rädsla å chock över bilden! :P)
Anyway.
Mary Kay is the shit.
Om någon inte testa än förmedlar jag gladeligen kontakt med världens bästa säljare, Anna! ;)

Här har ni något betydligt sötare som kompensation. :)

Torsdag i dag å det drar i hop sej mej å mer till jobbstart.
Det är faktiskt sol än så länge så förrutom handling inför stug-turen(har lovat göra en cheesecake. En laktosfri sådan!) så hoppas jag förståss på någon form av ute-aktivitet.
Det lutar åt skogen. Men vi får se vad det blir! :)

Dagens absolut gladaste nyhet är ett mms från pappa som just anlände.
Det innehöll en bild på en jordgubbsketchup jag har haft crawings efter i en vecka å som jag spenderade gårdagen med att förgäves leta efter.

Eller ja, förgäves var det inte, jag hittade i vilken utgåva av Allt om mat receptet fanns å så lyckades pappa hitta just den tidningen(från förra året! :))

Så, lite ketchup kanske jag hinner ordna till under dagen med! ;)

Men först lite kaffe till, frukosten å sen gör vi vad vi känner för helt enkelt! ;)

Vi hörs igen! :)

Av Lisa - 29 juli 2015 19:30

Absolut inget vettigt har vi fått gjort i dag.
Bara suttit å stirrat mest praktiskt taget.
Tog en tur till lekplatsen å hann andas lite innan regnet började ösa.
Leo å jag begav oss på shoppingrunda i stället.
Tanken var att jag skulle tränat GRIT nu i kväll, men Stina var inte sugen å jag var för hungrig för att orka masa mej dit utan middag så jag avstod med.
Har dessutom ont i en fot nu med, det verkar som universum motarbetar mej å min träning, är det inte benhinnor som trilskas så är det tydligen annat... :/

Dagens middag blev beercan burgers å parmesanpommes, helt okej för att egentligen va helt utan inspiration. :)
Men det gör sej såklart ännu bättre tillagat på grill! ;)

Nu ska vi duscha av oss hela högen, sen ska barn läggas å Falk-film startas! ;)

Vi hörs om en stund! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards