Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under augusti 2014

Av Lisa - 31 augusti 2014 22:07

Ni får själva försöka tänka in denna bilden i inlägget nedan. :P

Av Lisa - 31 augusti 2014 22:05

[Bild]

Efter nio å en halvtimme på jobbet ser man ut såhär.
Är extremt trött å har väl inte mycket nytt å berätta för er.
Dexter är inte hemma än tyvärr.
I morron ska jag göra lappar å sätta upp här i kring å ringa tidningen för å sätta in en efterlysning även där.

I morron ja.
Då är jag ledig å barnen ska leka med en varsin kompis. :)

Vi hörs då.
Kram å hej. :)

Av Lisa - 31 augusti 2014 09:55

Börjar tolv i dag å får en liten stund tillsammans med familjen.

Frukosten är uppäten å barnen leker för glatta livet. :)

Jag har sovit oroligt å magen känns nervös inför kommande prövningar.
Å så var det här med Dexter också.
Mitt hjärta är helt krossat å jag ägnade otaliga timmar i går kväll åt att försöka få in en tidningsannons utan att lyckas med detta.
Får ringa i morron, för om någon tagit in honom måste de få veta att han har en familj redan!


Hoppas ni får en fin söndag.
Så hörs vi senare!
Kram på er! :)

Av Lisa - 30 augusti 2014 21:12

Det räcker nu.
Jag vill ha hem min Dexter. :(

Av Lisa - 30 augusti 2014 20:01

Jag har sockerlag i kylen.

Frågan är bara vad jag ska blanda för smarrigt med den? :)

Av Lisa - 30 augusti 2014 16:42

När jag inte är på jobbet, då letar jag katt... :(

Av Lisa - 30 augusti 2014 11:33

Jobblördag var det här ja. :)
Har lite rast nu å pausar en stund.
Slutar vid fyra å sen satsar vi på lugn hemmakväll med hemmagjord pizza till middag. :)

Vad hittar ni på för skoj i dag? :)

Av Lisa - 29 augusti 2014 19:35

Fondue! :)

Å det absolut godaste vinet jag vet. :)
(Som korken smulades sönder i. :(
Men silat genom ett kaffefilter blev det som nytt. :D)

Annars har kvällen ägnats åt kattletande.
Det ringde nämligen en kille som trodde sej ha sett Dexter upp mot byn till(älska fejjan å snälla människor! <3).
Tyvärr hittades ingen katt denna rundan heller, trots dörrknackning å störande av fredagsmys i flertalet hus men jag kan konstaterat att det bor många kattälskare i asarum. :)
Jag ska bege mej ut på ett varv åt andra hållet också tänkte jag.
Nånstans måste han ju va...


Annars blir det en tidig kväll här för min del.
Jobbar hela helgen så det är bäst å försöka vila så mycket man bara kan. :D


Ha en bra helg!

Kram på er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards