Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juli 2013

Av Lisa - 31 juli 2013 22:19

Som sagt.
Prima liv! <3

Av Lisa - 31 juli 2013 20:43

Semestern går mot sitt slut,
då passar det rött vin! :)

Har det himla trevligt med Nina å Åsa här i skogen! :)

Av Lisa - 31 juli 2013 16:57

Eftersom den här morronen bjöd på ösregn låg vi i sängen å planerade hus-städning i morse.

En städning som jag å barnen sedemera skubbade i från när Angelica frågade om vi ville hitta på nått med henne å hennes flickor. :D

Det var vi ju inte sena å nappa på så vi bestämde träff på bibblan, där vi spenderade två timmar med att leka å läsa. :D

Det blev även en liten fika å ett studiebesök i kyrkan innan vi körde hem till pappan igen.

Han hade in sin tur genomfört hus-städningen å mer därtill medan vi varit på vift. :D


Vi tackar för både det fina sällskapet å för att vi kom hem till ett rent hem. :D


Är hemma å dräller en stund nu, å ska sen spendera kvällen med att dricka ett glas vin eller två (fd.) kollegor. :)

Ingen otrevlig syssla det heller precis. :P


Hoppas ni mår bra ni med! :D


Kram å hej!

Av Lisa - 31 juli 2013 15:04

Paketet från lyko har anlänt! :)

Mmmm! :P

Av Lisa - 31 juli 2013 11:06

Lämnade pappan hemma med städningen å begav oss ut i regnet med siktet inställt på bibblan i stan. :)

Av Lisa - 30 juli 2013 21:32

 

Den här dagen har spenderats i hop med Stina å co till största del gått i kökets tecken.

Har bakat fröknäcke å energibars å sen gjort varmrökt lax/laxbiffar med såser å tillbehör till middag. :D


 


Kvällen avslutades med en omgång monopol som Stina gick å vann en jordskredsseger efter att jag egentligen haft segern i en liten ask med hotell på båda dyraste städerna, men sen gjort urusla affärer. :P


Mycket mer har jag inte att rapportera om i kväll. :)


Vi hörs i morron i stället. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards