Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under april 2013

Av Lisa - 30 april 2013 20:44

Dessert! :)

Av Lisa - 30 april 2013 19:53

Av Lisa - 30 april 2013 17:13

Dukat å klart!
Dags att dra i gång med maten då! :)

Trevlig Valborg på er! :)

Av Lisa - 30 april 2013 06:48

(Ignorera min tradiga uppsyn, barnen ser åtminstone glada ut! :P)

Valborgsmässoafton ja.
Följs av en helgdag som jag för ovanlighetens skull får glädje av. :)
Vi ska som sagt ha ett litet galej här i kväll i alla enkelhet å det ska bli trevligt även fast jag gärna ser lite mer vårigt väder framåt dagen! :)

Hoppas ni får en bra tisdag!
Hej så länge!

Av Lisa - 29 april 2013 22:16

 

Dagens middag.

Ungsomelett med köttfärsröra.

Tack för den CG, Viggo åt två portioner(förvisso med pasta istället för omeletten) å vi andra tyckte med det var gott. :)

Efter den här veckan kan jag nog ge en rättvis betygsättning av maten med.

Förra veckan var det ju lite sisådär med ätningen. :)

 

Veckans första "arbetsdag" gjord å jag måste säga att jag är nöjd med min insats å att jag inte är sådär megatrött av å jobba åtta-fyra som jag trott.

I dag har jag dessutom hämtat barnen efter jobbet med å förrutom att Leo blev skitsur att jag å inte Martin kom gick det skapligt. :P

 

Det enda jag är lite besviken på mej själv över är att jag inte tränat, för det behöver jag sannerligen.

I kväll blev det dock mat-inköp till morrondagen i stället.

Vi tänkte om å ska grilla i stället, kött av nått salg(inte inköpt än) potatissalla å en herrans massa tillbehör. Får funka det med, å valborg är vä stora grillardagen, är det inte? :)

 

Nu ska jag stänga ner datorn å bädda ner mej. :)

 

Hörs i morron mina vänner!

Gonatt!

Av Lisa - 29 april 2013 21:54

Gud så gott! :)

Av Lisa - 29 april 2013 20:59

Gud så gott! :)

Av Lisa - 29 april 2013 20:18

Mat-shopping pågår! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards