Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juli 2014

Av Lisa - 31 juli 2014 21:09

Tänka sej?!
Jag masade mej ut på min mini-runda.
Å orkade hela varvet trots svullna fötter, semesterförsämrad kondis(trodde väl inte den kunde bli sämre, men där hade jag fel. :P) å utan att ha sprungit sen typ andra semesterveckan. :)

En dusch på det nu å sen har förhoppningsvis Leo(som sov i bilen hem) somnat å jag kan njuta med en kopp té framför veckans avsnitt av Ernst med gott samvete. ;)


Av Lisa - 31 juli 2014 18:06

På hemväg! :P

Åtta timmar senare. :D

Tosselilla levererade även i dag! :)

Av Lisa - 31 juli 2014 11:09

Tosselilla 2014.
Here we go! :)

Av Lisa - 31 juli 2014 09:11

Tänka sej att vi kom i väg i tid. :)
Kylväskan är fylld med (nyttig, jag ger inte upp!) mat å badkläderna är med! :)

Vi mötte upp resten av sällskapet vid Alholmen å tänka sej, de bjöd på kaffe. :)

Nu ska vi suga ur det sista ur semester å hoppas på en lika lyckad dag som dom vi haft på tosselilla de senaste åren! :)

Av Lisa - 31 juli 2014 07:56

Prima väderprognos över Tomelilla i dag. :)

Här är vi i full gång med packa å fix inför dagens utflykt.
Ville bara titta inom å säga hej, så hörs vi senare! :)

Kram å hej! :)

Av Lisa - 30 juli 2014 21:55

Två katter i min soffa i kväll. <3

Det blev en dag med regn å åska till slut.
Luften känns lite bättre så i natt hoppas jag på att få sova en anings godare. :)
Hoppas luften håller sej någorlunda klar även i morron för då är det dags för årets tosselilla-trip. ;)
Vi kör på förra årets vinnande koncept å åker dit i sällskap av Stina, Daniel å Alva. :)
Dessa tre har vi även spenderat hela denna dagen i hop med.
Alva å Daniel kom redan vid åtta å Stina efter jobbet. :)
Vi har ätit, pratat, skratta å lekt! :)

Nu ska jag bädda ner mej här. ;)
Hörs i morron.
Kram å gonatt!

Av Lisa - 30 juli 2014 18:55

Vad är det frågan om?

Ju mer jag vill hitta tillbaka till det hälsosamma livet, desto sämre äter jag...

Jag sätter mitt hopp till efter semestern.
Då bara måste jag skärpa mej...
Å ångesten växer i takt med kilona på vågen.. :(

Av Lisa - 30 juli 2014 15:04

Internet-shopping i all ära,
men det är nått visst med just H&M's höstkatalog. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards