Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under oktober 2015

Av Lisa - 31 oktober 2015 16:15

Halloween 2015 har börjat! :)

Av Lisa - 31 oktober 2015 15:26

Det enda läskiga med den här outfiten är hur lam den är.
*emojiapan som håller för ögonen*

(Ville haft en tajt svart klänning, men nä, men kropp är mer byggd för jeans just nu. :/)

I vilket fall.
Nu tar jag alla godsaker å en betydligt bättre utklädd familj å drar upp till föräldrarhemmet å fort halloween! ;)

Av Lisa - 31 oktober 2015 13:44

Tummen upp för ett nästintill folktomt gym! ;)
En timmes improviserad gymträning är gjord! ;)

Jag kommer aldrig va i närheten av den där armen som är det enda som syns i bild, men jag ger mej inte i allafall! :)

Av Lisa - 31 oktober 2015 08:49

Ingen fotbollsträning denna lördag(den är tillfälligt flyttad till i morron..) å en lite sovmorron satt inte fel.
Jag vakande som först, ordentligt åtminstone, av att Viggo ropade på Martin inne från sin säng, å Martin kom från vardagsrummet.
*emojiapan som håller för ögonen*
Undrar vem som är mest morronpigga alltså?! :P

I kväll är det dags för Arvidssons årliga Halloween-festen i föräldrarhemmet.
:D
Jag ska pyssla lite med mina bidrag(saltkolamousse! :P) under dagen å så har Stina tydligen lagt upp nån form av träningsplan(livrädd! Ni vet ju hur hon ser ut å vad hon orkar!) som vi ska testa här på Asarums gymmet! ;)

Lite så ser dagen ut ja.
Njutbart må jag säga.

Å nu ska vi äta nyhämtade frallor å kicka i gång lördagen på allvar! ;)

Vi hörs senare! Kram å hej!

Av Lisa - 30 oktober 2015 21:08

Hell yeah nu blir det dino-chock för resten av kvällen! :)

Om jag har längtat?
Jojjomesan.
I am a proud Jurassic-nörd! :P

Av Lisa - 30 oktober 2015 18:56

Fredagsmys när det är som bäst! <3

Av Lisa - 30 oktober 2015 16:00

Efterrätt måste man ha när det är fredag. ;)

Å där i bakgrunden ligger högreven som ska bli chili tills i morron å väntar.

Middagen ska bestå av bakpotatis med kyckling/sweetchiliröra å skagenröra.
Det är med andra ord dags å kavla upp ärmarna å sätta i gång! ;)

Ville mest bara önska trevlig helg.
Alltid lika skönt, hur kort en arbetsvecka än har varit! ;)

Av Lisa - 30 oktober 2015 07:16

Hoppsan.
Ni blev visst lite mer bortprioriterade än tanken var.

Gårdagskvällen vigdes åt cirkel följt av yoga å avslutades med ett monster-långt avsnitt av Downtown Abbey som inte tog slut förrän strax efter elva, trots att vi började på det redan i förgår. :P
Jag älskar det för övrigt, Downtown Abbey alltså, å jag sörjer lite i dag för det blir inget kollat förrän tidigast på söndag nu. ;)

Denna fredag har inletts med inte mindre än två premiärer.

Jag har nämligen gjort mitt första(men förhoppningsvis inte sista. :P) besök på asarums egna gym. ;)

Väl där gjorde jag mina livs första löpbandskilometrar.
:D

Det gick sannerligen allt annat än fort, men sen var jag ju också livrädd.
Dels för hurvida benen pallar innelöpning(känns okej än så länge. Håll tummarna!) å dels för å ramla å slå i hjäl mej.
Jag överlevde som ni märker å jag ökade tempot från 6 till 9 innan jag var klar, det får man va nöjd med som första försök. ;)

Jag älskar i vilket fall å träna på morronen, det blir liksom en bättre känsla hela dagen.
Ändå nackdelen är att jag, om möjligt, sover ännu sämre när jag vet att jag ska upp å i väg direkt.
I natt har jag vaknat tusen gånger, men sen har jag ju inte ställt någon klocka på en vecka heller... :P

Leo han är fredagsfin i dag.
I klädd splirrans nya tights med hundar på. ;)
Ni vet ju vid det här laget att just tights är det barnets absoluta favoritplagg.
Det är dock inte det lättaste å hitta exemplar som rymmer kalsonger eller inte är gulligulliga.
Dessa slog jag dock till på i går när Kappahl ändå hade 25% på barnplaggen. ;)

Nu ska vi strax bege oss hemifrån här å möta veckans sista dagis/fritids/jobbdag innan vi tar helg igen.
En helg som innehåller bakad potatis å Jurrasic world i kväll å halloweenfest med texmex-mat tillsammans med alla(Jajjamensan! Gustav med. <3) i familjen i morron.

Ha en bra dag.
Vi hörs senare! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards