Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under oktober 2007

Av Lisa - 29 oktober 2007 20:11

År 2007, i dagens Sverige är det inte tillåtet att bli blodgivare om man är homosexuell och man, alltså bög. Det är ta mej fan inte klokt!

Argumentet är tydligen att det är högre smittorisk i blod från homosexuella män!

Jag säger bara: MEN VAD FAN?!

Av Lisa - 29 oktober 2007 17:39

  


 Isprinssan av Camilla Läckberg 21.00 svt1 

Av Lisa - 29 oktober 2007 17:32

...eller ja?! 
Världens bästa morbror...?!

Utan tvekan! 

 

Puss på dej, gurri!


Av Lisa - 29 oktober 2007 17:15

Har jobbat hela helgen, på olika ställen,

båda dock med mindre hög kvalité på personalen. :(

Somliga borde verkligen byta jobb...

Hade delad dag i går, passade på att snylta in mej hos mamma å pappa på middag under "håltimmen". Lyckades kränga i mej inte mindre än tre och en halv kroppkaka! Inte illa, var mätt hela kvällen sen. :) Tack buffi!


Ska faktiskt jobba tre dagar denna veckan med, har ju inga inbokade lektioner så det fanns ingen bra ursäkt till att säga nej... Rätt skönt att ha nått å göra. Ska dock börja flex-läsa vårdpedagogik denna veckan är tanken, men det finns säkert lite tid till det me...


Martin är i väg i kväll, igen. Har köpt hem grejer till piroger, men som det känns just nu skjuter jag nog fram det projektet lite... Kanske nån timme, eller tills i morron... Fast frågan är vad jag ska roa mej med i stället?!



Kusinträff.... :D






Av Lisa - 26 oktober 2007 13:03

I går verkade det nästan som att jag hade ett liv. :D

Var i skolan å gjorde prov, sen å flummade runt på stan med Thine. :) Var en runda hos svärfar med på kvällen.


I dag har jag ätit lunch med Rebbi , gott å trevligt!


I kväll är det alltså Terassen som gäller, klockan sex ska vi dit med Marina å Roger. Ska ha mej ett elefantöra å strips :D mmmmm...


Sen blir det hem å lägga sej, Martin ska till Tyskland med Buffi, tidigt, tidigt i morron bitti...

Själv ska jag faktiskt jobba både i morron å på söndag. :D  

Av Lisa - 25 oktober 2007 21:43

Pedagogiska mor-mor har köpt

världens sötaste speldosa till mini...'




















                                                  
                               



                                                  
                                Magen denna vecka(v.22)
Av Lisa - 25 oktober 2007 21:30

I dag har jag bevittnat något riktigt avskyvärt!

Två stroppiga och rent äckliga Telenorförsäljare som helt ogenerat stod å lurade på en förståndshandikappad tjej ett av deras abonnemang!

Hur kan de leva med sej själva?

Och jag som tjatar om civilkurrage, sa inte ett ord!

Blev så extremt paff över situationen...

Av Lisa - 25 oktober 2007 10:30

Michael Nyqvist- Michael Blomqvist    Noomi Rapace- Lisbeth Salander


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards