Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 6 september 2008

Hej å hå..nung som det heter här...

Av Lisa - 6 september 2008 11:55

Kan man kalla sitt barn för hounug? Tydligen, det gör vi alla fall... :)


Rivstartade dagen med att bli väckt, av Martin(?!), inte Viggo. :) Fast klockan var väl halv åtta så det kände ganska lugnt ändå. Tog mej lite kaffe sen bar det av till Coop, brände 800 spänn på mat å grejer till i kväll. Men kräftduken var såklart för liten för bordet, å Martins bröd var slut så han får bege sej ut igen...


Jag har sovit piss i natt rent ut sagt, inte pga. Viggo det heller. Grabbarna snusade så fint(lite snarkande kanske... :)) men jag har legat å vridit mej i flera timmar. Har funderat på allt å inget å när jag väl somnade drömde jag att jag inte kunde sova...?

Om jag skulle träffa en expert skulle de säkert påstå att jag lider av sömnstörning. Sov illa innan Viggo kom in i bilden, å det kvittar hur trött jag än är, det tar en timme för mej å somna, minst...


Har pratat med Bil i dag med, hon verkade ha överlevt semestern bra. :)


Nu som först sover Viggo, han är helt ännavänd på helgerna som ni vet... Brukar ju sova vid nio annars... :)


Ska snart börja lite smått med min del av matlagningen, Kräftskagen å potatisgratäng har jag fått på min lott. :) Får nog slänga i mej en lunch-mack först, är hungrig nämligen. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards