Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Lisa - 25 juni 2008 21:30

Har varit på Ikea i dag. :) Dock inte med Emma å Malva, Malva blev sjuk. :( Lyckades få me mej Bill i stället. :) Så nu är jag 3000 kronor fattigare men rik på inredningsprylar... :)

Äntligen har jag gardinstänger å lampor. Är inte helt nöjd ännu tyvärr, måste köpa andra glödlampor å lite så, men snart kanske det börjar likna nått..


Viggo har varit super-duktig hela dagen. Bara skrattat å varit lycklig. :) Sovit i bilen å inte sagt ett pip. :) Så stolt!


Är helt slut, å blir bara tröttare när jag tänker på allt som ska hinnas med innan lördag.

Handla(en låååång lista kan jag lova.), köpa present till Martin(har bara i morron på mej...), städa hela huset å göra smörgåstårtor...

Kan tänkas att det inte ser så mycket ut, men med en fyra månaders son tar det ganska lång tid att göra allt...


Ska nog gå å lägga mej, frågan är om jag kan sova dock, som sagt huvudet snurrar... 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards