Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Sängen nästa..

Av Lisa - 4 februari 2009 21:04

Eftersom det senaste dygnet bara bjöd på sömn mellan 22.30-23-30, en ynka timme börjar jag bli riktigt matt. :S

Så jag ska krypa ner inom det närmsta. Martin tränar så...

Viggo är redan stimmig, men om han vaknar nu när jag har lagt mej ska jag prova å ge alvedon. Tycker han beter sej som om det var en tand som skulle spricka igenom, men som den munknipare han är kan jag omöjligt se nått, känneringen ännu i allafall...


I morron bitti ringer klockan halv sex, sen blir det motion å egen tid fram till halv åtta så jag kör till skolan. (martin, kan jag ta bilen? ;))


Har nästan sett klart på min nya dvd, bara tre avsnitt kvar nu, men jag kan ju se dem igen, å igen å igen... :D Fast jag kan ju tänka mej Leila bakar i allahjärtansdags-present (lite pik bara. :D) så jag har nått att växla mellan...


Dagens bloggsnackis i dag är annars att det finns så mycket tradiga (anonyma) männsikor som är elaka mot alla dessa duktiga bloggare som ger allt i sina bloggar å bjuder på sina liv. Men behöver inte tycka likadant eller uppmuntra hur alla lever, men man behöver banne mej inte va ohyfsad för det!


Mitt namn är Lisa å jag tänker inte va tyst!


 
 
tilla

tilla

4 februari 2009 21:26

ja tyst de visst vi redan att du inte va;) hoppas han sover bättre i natt din lilla pojk så du med få sova lite.

http://jagarstarkareandu.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Moosan

4 februari 2009 21:49

du kommer snart drabbas av allvarlig sömnbrist..huja,knäckande!!
Hoppas verkligen det vänder snart så ni få sova lite!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards